Στην αύξηση κεφαλαίου για να χρηματοδοτήσει τις κεφαλαιουχικές και λειτουργικές της απαιτήσεις της εν μέσω της παγκόσμιας πανδημίας, προχωρά η Singapore Airlines Limited, προσφέροντας στους μετόχους της νέες μετοχές αξίας 5.3 δισ. δολαρίων Σιγκαπούρης και έως 9,7 δισ. SGD μέσω της έκδοσης υποχρεωτικών μετατρέψιμων ομολόγων δεκαετούς διάρκειας.

Η Temasek, που κατέχει το 55% του αερομεταφορέα, θα εγγυηθεί και για τις δυο εκδόσεις οποίες θα χαρακτηριστούν ως ίδια κεφάλαια στον ισολογισμό της εταιρείας.
Παράλληλα, για τη στήριξη των βραχυπρόθεσμων απαιτήσεων ρευστότητας εξασφάλισε δανειακή διευκόλυνση ύψους 4 δισ. δολαρίων από την DBS BANK.

Και οι δύο εκδόσεις υπόκεινται σε έγκριση των μετόχων σε έκτακτη γενική συνέλευση η οποία θα διεξαχθεί εν ευθέτω χρόνω. Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από τις δυο εκδόσεις για να χρηματοδοτήσει τις κεφαλαιουχικές και λειτουργικές της απαιτήσεις της.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Temasek International, Dilhan Pillay Sandrasegara, δήλωσε: «Ο αντίκτυπος του Covid-19 στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία είναι πρωτοφανής, ειδικά για τις αεροπορικές εταιρείες και τους σχετικούς φορείς. Η Singapore Airlines είχε σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη πριν την πανδημία. Επιπλέον, είχε δεσμευτεί για την ανανέωση του στόλου της ως μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής της. Η συναλλαγή αυτή θα βοηθήσει τη Singapore Airlines να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις της βραχυπρόθεσμης χρηματοπιστωτικής ρευστότητάς της, ενώ θα της εξασφαλίσει ανάπτυξη μετά την πανδημία».

«Υποστηρίζουμε πλήρως τα σχέδια της εταιρία για ανάπτυξη, μεταξύ των οποίων είναι και ο εκσυγχρονισμός του στόλου της. Η παράδοση αεροσκάφους νέας γενιάς τα επόμενα χρόνια θα της εξασφαλίσει καλύτερη απόδοση καυσίμων και θα τη βοηθήσει να πραγματοποιήσει το πρόγραμμα στρατηγικής επέκτασής της», προσέθεσε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τομέας των αερομεταφορών αποτελεί βασικό πυλώνα της οικονομίας της Σιγκαπούρης, υποστηρίζοντας περισσότερο από το 12% του ΑΕΠ της χώρας και 375.000 θέσεις εργασίας.

Ο Όμιλος βρίσκεται στο επίκεντρο του αεροπορικού οικοσυστήματος, ενώ οι Singapore Airlines, SilkAir και Scoot μεταφέρουν περισσότερους από τους μισούς επιβάτες που πετούν προς και από το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης.