Η Singapore Airlines (SIA) κυκλοφόρησε δωρεάν απεριόριστο Wi-Fi κατά την πτήση για όλους τους πελάτες της Business Class, καθώς και για τα μέλη του PPS Club και τους κατόχους συμπληρωματικών καρτών PPS Club.

Επιπλέον, τα μέλη του KrisFlyer απολαμβάνουν τώρα δωρεάν τρίωρα προγράμματα Wi-Fi όταν ταξιδεύουν στην Premium Economy Class και δωρεάν δίωρα προγράμματα Wi-Fi όταν ταξιδεύουν στην Economy Class.

Οι πελάτες που δεν είναι μέλη του KrisFlyer και τα μέλη που μπορεί να έχουν καταναλώσει τα δωρεάν προγράμματά τους, μπορούν να επωφεληθούν από τα νέα ελκυστικά και απλοποιημένα προγράμματα τιμών Wi-Fi της SIA.

Αυτά κυμαίνονται από 3,99 USD (περίπου 3,25 £) για μία ώρα, 8,99 USD (περίπου 7,30 £) για τρεις ώρες και 15,99 USD (περίπου 13 £) για ολόκληρη την πτήση.

Αυτές οι βελτιώσεις αναβαθμίζουν περαιτέρω την εμπειρία των πελατών κατά τη διάρκεια της πτήσης στις πτήσεις SIA, με τις Suites και τους πελάτες Πρώτης Θέσης της αεροπορικής εταιρείας να απολαμβάνουν ήδη δωρεάν απεριόριστο Wi-Fi. Ως αποτέλεσμα, η SIA γίνεται επίσης μία από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που προσφέρει δωρεάν απεριόριστο Wi-Fi στο δίκτυο επιβατών της για τους πελάτες της Suites, First Class και Business Class, καθώς και για τα μέλη του PPS Club.

Προηγουμένως, οι πελάτες Business Class και τα μέλη του PPS Club απολάμβαναν δωρεάν Wi-Fi αξίας 100 MB κατά την πτήση. Τα μέλη του KrisFlyer που ταξιδεύουν σε Premium Economy Class και Economy Class έλαβαν ένα δίωρο δωρεάν πρόγραμμα Wi-Fi κατά την πτήση που βελτιστοποιήθηκε για υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων μόνο με κείμενο.

Ο Yeoh Phee Teik, ανώτερος αντιπρόεδρος εμπειρίας πελατών της Singapore Airlines, δήλωσε:

«Η παραμονή συνδεδεμένη, ακόμη και στα 35.000 πόδια στον αέρα, έχει γίνει μια ουσιαστική πτυχή της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Με τις βελτιωμένες προσφορές μας Wi-Fi, οι πελάτες της SIA μπορούν να μείνουν σε επαφή με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, να δημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο στα κανάλια τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να ενημερώνονται για τα τελευταία νέα. Αυτές οι αλλαγές ανταποκρίνονται στα σχόλια των πελατών και αποτελούν μέρος της συνεχούς επένδυσης της SIA για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας και τη διατήρηση της ηγετικής μας θέσης».