Οι πελάτες Business Class μπορούν να προσβλέπουν σε μια αναβαθμισμένη ταξιδιωτική εμπειρία με τις επερχόμενες θέσεις Business Class της SIA
Η Singapore Airlines (SIA) επενδύει 1,1 δισεκατομμύρια S$ (835 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) σε ένα πολυετές πρόγραμμα για την εγκατάσταση των ολοκαίνουργιων προϊόντων καμπίνας μεγάλων αποστάσεων σε 41 Airbus A350-900 μεγάλων αποστάσεων και εξαιρετικά μεγάλης εμβέλειας (ULR) αεροσκάφος, επαναπροσδιορίζοντας την premium ταξιδιωτική εμπειρία στο δίκτυό της.
Η αεροπορική εταιρεία θα εισαγάγει μια πολυτελή καμπίνα Πρώτης Θέσης στα επτά αεροσκάφη της A350-900ULR, θέτοντας νέα βιομηχανικά σημεία αναφοράς για ταξίδια στις μεγαλύτερες διαδρομές του κόσμου. Σχεδιασμένα με γνώμονα τους ολοένα και πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες, αυτά τα πολυτελή καθίσματα Πρώτης Θέσης υπόσχονται να προσφέρουν μια απαράμιλλη εμπειρία κατά την πτήση.
Οι πελάτες Business Class μπορούν να προσβλέπουν σε μια αναβαθμισμένη ταξιδιωτική εμπειρία με τις επερχόμενες θέσεις Business Class της SIA, με καινοτόμα σχέδια που θα προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερα επίπεδα ιδιωτικότητας, άνεσης και ευκολίας και στα 41 αεροσκάφη.
Το νέο κάθισμα Business Class με κομψό, μοντέρνο σχεδιασμό που διαθέτει ενισχυμένα διαχωριστικά απορρήτου και πάνελ με σχέδια, προσφέροντας στους επιβάτες μια ευρύχωρη και άνετη εμπειρία κατά την πτήση.
Αυτά τα προϊόντα Α350-900 First Class και Business Class έχουν σχεδιαστεί από την αρχή, με ευρύχωρη διάταξη και εργονομικά στοιχεία που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη. Αυτά είναι τα ίδια σχέδια καθισμάτων που θα εμφανίζονται στα επερχόμενα αεροσκάφη Boeing 777-9 της SIA.
Οι καμπίνες Premium Economy Class και Economy Class θα ανανεωθούν επίσης για να βελτιώσουν την ταξιδιωτική εμπειρία για τους πελάτες.
Συμπληρώνοντας τα προϊόντα καμπίνας, η επόμενη έκδοση του συστήματος ψυχαγωγίας εν πτήσει (IFE) KrisWorld της SIA θα προσφέρει μεγαλύτερη εξατομίκευση και ένα ευρύ φάσμα επιλογών τρόπου ζωής σε όλες τις κατηγορίες καμπίνας. Τα καθίσματα First Class και Business Class θα διαθέτουν επίσης νέες οθόνες ψυχαγωγίας κατά την πτήση.
Ημερομηνία κυκλοφορίας 2026, ολοκλήρωση έως το 2030
Το αεροσκάφος θα μετασκευαστεί από την SIA Engineering Company στη Σιγκαπούρη. Το πρώτο μετασκευασμένο αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων A350-900 αναμένεται να τεθεί σε υπηρεσία το δεύτερο τρίμηνο του 2026, ενώ η πρώτη έκδοση A350-900ULR θα ακολουθήσει το πρώτο τρίμηνο του 2027. Ολόκληρο το πρόγραμμα έχει στόχο να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2030 .
Μετά την μετασκευή, τα 34 αεροσκάφη μακρινών αποστάσεων A350-900 θα διαμορφωθούν με 42 θέσεις Business Class, 24 θέσεις Premium Economy Class και 192 θέσεις Economy Class.
Οι επτά εκδόσεις A350-900ULR , που εκτελούν δρομολόγια από τις ΗΠΑ στη Σιγκαπούρη (τα μεγαλύτερα δρομολόγια στον κόσμο), θα διαθέτουν τέσσερις θέσεις Πρώτης Θέσης, 70 θέσεις Business Class και 58 θέσεις Premium Economy Class.
Προκλήσεις παράδοσης εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού
Τα νέα σχέδια καμπίνας, τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη από το 2018, προορίζονταν αρχικά να λανσαριστούν στα αεροσκάφη Boeing 777-9 επόμενης γενιάς ήδη από το 2021.
Οι Straits Times ανέφεραν ότι η παραγωγή του νέου αεροσκάφους ευρείας ατράκτου έχει πληγεί από καθυστερήσεις. Η τελευταία αποτυχία σημειώθηκε τον Οκτώβριο, όταν η Boeing είπε ότι τα πρώτα αεροπλάνα 777-9 θα παραδοθούν μόνο το 2026 το νωρίτερο.
Η SIA μπορεί να χρειαστεί να περιμένει ακόμη περισσότερο για να παραλάβει τα πρώτα της αεροπλάνα, με άλλες αεροπορικές εταιρείες όπως η Emirates και η Lufthansa.
Ενώ η SIA είπε ότι οι αναβαθμίσεις του A350 είναι ανεξάρτητες από το χρονοδιάγραμμα παράδοσης των νέων αεροσκαφών της Boeing, οι καθυστερήσεις ώθησαν τις αντίπαλες αεροπορικές εταιρείες να αλλάξουν τα σχέδιά τους και να λανσάρουν πρώτα νέα προϊόντα καμπίνας σε άλλα αεροσκάφη.
Τον Οκτώβριο, η Cathay Pacific παρουσίασε τα νέα της Aria Suites business class καθίσματα σε ένα εκ των υστέρων εξοπλισμένο Boeing 777-300ER, αντί να περιμένει την παράδοση του 777-9. Ομοίως, η Lufthansa επέλεξε να εγκαταστήσει πρώτα τα νέα προϊόντα καμπίνας Allegris στα αεροσκάφη της A350 και Boeing 787.
Το CNA.com ανέφερε ότι ο Shukor Yusof, ιδρυτής της αεροπορικής εταιρείας συμβούλων Endau Analytics, είπε ότι η επένδυση έχει στόχο να διατηρήσει το πλεονέκτημα της SIA στον κλάδο.
«Η SIA είναι μια premium αεροπορική εταιρεία, πάντα ήταν και θα είναι στην κορυφή της αγοράς», είπε ο κ. Shukor. «Αλλά νομίζω ότι ο ανταγωνισμός γίνεται πολύ σκληρός από τους αερομεταφορείς του Κόλπου, από το Κατάρ, από την Emirates και επίσης σε κάποιο βαθμό από την Turkish Airlines ».