Η Singapore Airlines και η θυγατρική της Scoot έχουν θέσει ως στόχο τη χρήση βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) για το 5% των συνολικών αναγκών της σε καύσιμα έως το 2030.

Το SAF μπορεί να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα έως και 80% σε σύγκριση με τα παραδοσιακά καύσιμα αεριωθουμένων με βάση την κηροζίνη και η χρήση του θα είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη του στόχου της αεροπορικής βιομηχανίας να γίνει μηδενική για τις εκπομπές έως το 2050.

Η Singapore Airlines δήλωσε ότι βρισκόταν σε «συνεχείς» συζητήσεις με προμηθευτές καυσίμων για να αγοράσει περισσότερο SAF.

Ο αερομεταφορέας χρησιμοποίησε το καύσιμο “drop in”, το οποίο επί του παρόντος αναμειγνύεται με παραδοσιακά καύσιμα, για ορισμένες πτήσεις μεταξύ Σιγκαπούρης και Σαν Φρανσίσκο το 2017, καθώς και μέσω μιας συνεργασίας διάρκειας ενός έτους με τη σουηδική εταιρεία αεροδρομίων Swedavia το 2020.

Το Σεπτέμβριο, η αεροπορική εταιρεία ολοκλήρωσε επίσης ένα πιλοτικό πρόγραμμα SAF διάρκειας 20 μηνών, σύμφωνα με το οποίο 1.000 τόνοι καυσίμου αναμειγνύονταν στη Σιγκαπούρη και χρησιμοποιούνται για πτήσεις από το αεροδρόμιο Changi.