Η SITA και η Lufthansa ένωσαν τις δυνάμεις τους για να διερευνήσουν τρόπους να μειώσουν το κόστος των αποσκευών και να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών.

Οι λανθασμένοι χειρισμοί αποσκευών μεταξύ δύο συνδέσεων πτήσεων είναι ένα σημαντικό σημείο , ευάλωτο για τη βιομηχανία, κοστίζοντας δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο.

Η ικανότητα αντιμετώπισης του ζητήματος των ελλείψεων προσωπικού και του κακού χειρισμού των αποσκευών είναι υψίστης σημασίας μετά την πανδημία. Η αεροπορία έχασε περίπου 2,3 εκατομμύρια θέσεις εργασίας κατά τη διάρκεια του COVID, ενώ κατέγραψε 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε κόστος κακοδιαχείρισης αποσκευών το 2022 – συμπεριλαμβανομένων άνω των 4 εκατομμυρίων αποσκευών που δεν χειρίστηκαν σωστά κατά τη μεταφορά.

Το WorldTracer Auto Reflight της SITA επαναφέρει τις αποσκευές ψηφιακά, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, μειώνοντας το κόστος και την ταλαιπωρία, ενώ συμβάλλει στις προσπάθειες της βιομηχανίας για βιωσιμότητα και μηδενικούς στόχους CO2.

Δεδομένου ότι η επιτυχής παράδοση των αποσκευών είναι ο κορυφαίος παράγοντας στην εμπειρία των επιβατών, είναι σημαντικό να ανταποκρίνεται κανείς αποτελεσματικά, να διατηρεί τους επιβάτες ενήμερους και να έχει τον έλεγχο όταν τα πράγματα πάνε στραβά.

Η λύση αυτόματης επαναφοράς της SITA ειδοποιεί προληπτικά τους επιβάτες κατά την άφιξη για οποιαδήποτε καθυστέρηση με την αποσκευή τους, ενώ συλλέγει στοιχεία παράδοσης και τελικά επιτρέπει στον επιβάτη να παρακάμψει την αίθουσα αποσκευών.

Η SITA εκτιμά ότι η ευρεία αυτοματοποίηση μεταφοράς των αποσκευών θα μπορούσε να εξοικονομήσει στη βιομηχανία 30 εκατομμύρια δολάρια ετησίως σε κόστος που σχετίζεται με κακή διαχείριση αποσκευών.

Η αυτοματοποιημένη λύση μεταφοράς αποσκευών SITA αντιπροσωπεύει ένα κοινό έργο καινοτομίας για την περαιτέρω αυτοματοποίηση και βελτιστοποίηση των Υπηρεσιών Διαχείρισης Αποσκευών της Lufthansa.

Ο Sergio Colella, Πρόεδρος της SITA για την Ευρώπη, δήλωσε: «Η αυτοματοποιημένη λύση μεταφοράς αποσκευών της SITA βασίζεται σε παλαιότερες επιτυχημένες καινοτομίες με τη Lufthansa και πληροί μια κρίσιμη απαίτηση διαχείρισης αποσκευών του κλάδου καθώς βλέπουμε την επιστροφή στα ταξίδια. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι όταν μια τσάντα γίνεται λάθος, θα επανενωθεί με τον ιδιοκτήτη της όσο το δυνατόν συντομότερα και απλά».