
Σύνταξη tourismtoday.gr
Η οικονομική αβεβαιότητα δεν πτοεί τα σχέδια για διεθνή ταξίδια το 2024, όπως αποκαλύπτει η έκθεση Changing Traveler 2023 (10.000 ταξιδιώτες σε 12 χώρες), της SiteMinder.
- Το 91% θα ταξιδέψει το επόμενο έτος όσο και το 2023.
- 1 στους 2 (57%) θα ταξιδέψει το 2024 περισσότερο από φέτος.
- Υπερδιπλάσιος είναι ο αριθμός όσων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, από 20% πέρυσι σε 42% φέτος.
SiteMinder: Πόσα χρήματα θα ξοδέψουν οι διεθνείς ταξιδιώτες για διαμονή το 2024
- Παρά τον πληθωρισμό, το 87% των ταξιδιωτών παγκοσμίως θα ξοδέψει χρήματα για την διαμονή του.
- Ωστόσο, οι αυξημένες τιμές αναγκάζουν τους ταξιδιώτες να προσαρμοστούν. Οι προσφορές πακέτων και τα φθηνότερα δωμάτια αναφέρονται ως οι δύο πιο συνηθισμένοι τρόποι για να ξεπεράσουν το αυξημένο κόστος.
- Το εύρημα δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι σχεδόν το 90% των ταξιδιωτών λέει ότι αυτό που χρειάζονται από τη διαμονή τους έχει αλλάξει τον τελευταίο χρόνο.
- Μια «υπέροχη εμπειρία» είναι αυτό που θέλουν περισσότερο οι ταξιδιώτες σήμερα. Για σχεδόν 1 στους 3, είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πέρυσι να έχει η διαμονή στενή σχέση με την τοπική κουλτούρα και κοινότητα.
Το κατάλυμα ως προορισμός
- Σε παγκόσμιο επίπεδο, η διαμονή αναζητείται ως προορισμός. Ένας στους δύο διεθνείς ταξιδιώτες θα περάσουν είτε «το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου» ή «σημαντικό χρόνο» στο κατάλυμα τους στο επόμενο ταξίδι τους.
- Ο αριθμός που σκοπεύει να εργαστεί από το κατάλυμα στο επόμενο ταξίδι παραμένει αμετάβλητος από 36%, πέρυσι.
Τα καταλύματα υστερούν σε τεχνολογία
Σχεδόν το 70% των ταξιδιωτών είναι ανεκτικοί με τους παρόχους καταλυμάτων που έχουν χαμηλότερα πρότυπα εξυπηρέτησης λόγω ελλείψεων προσωπικού.
Ωστόσο, ο κλάδος των καταλυμάτων θεωρείται ότι υστερεί σε άλλους κλάδους από τεχνολογική άποψη.
- Σχεδόν το 80% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι ο κλάδος των καταλυμάτων είναι είτε μέσος είτε πίσω όσον αφορά την υιοθέτηση τεχνολογίας.
- Τα δύο τρίτα συμφωνούν (44%) ή συμφωνούν απόλυτα (22%) ότι η εμπειρία κράτησης και διαμονής τους θα μπορούσε να είναι καλύτερη εάν οι επιχειρήσεις καταλυμάτων ήταν πιο έμπειρες στην τεχνολογία.
Τι περιλαμβάνει η χρήση τεχνολογίας μεταξύ των ταξιδιωτών
- AI: Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από τα δύο τρίτα των Millennials, είναι είτε πιθανό είτε πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουν προτάσεις διαμονής.
- Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Το 70% των ταξιδιωτών και 9 στους 10 Gen Z, λένε ότι τα social media επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουν τη διαμονή τους.
- Ιστότοποι κρατήσεων: 3 στους 4 ταξιδιώτες, θα κανονίσουν τη διαμονή τους κάνοντας κράτηση μέσω Διαδικτύου. Παρόλα αυτά, περισσότεροι από τους μισούς δεν έχουν προχωρήσει στην κράτηση τους λόγω κακής εμπειρίας.
Οι ιστότοποι που δίνουν την εντύπωση ότι δεν είναι ασφαλείς και οι διαδικασίες που είναι δύσκολες είναι οι δύο κορυφαίοι παράγοντες που συνεισφέρουν σε μια κακή εμπειρία.