Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι διεθνείς αφίξεις στα ξενοδοχεία αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 33% πέρυσι, παρά την άνοδο 11% στις μέσες ημερήσιες τιμές.
Αυτό αποκαλύπτει μελέτη που αναλύει τις τάσεις της φιλοξενίας το 2023 της SiteMinder,  που βασίστηκε σε δεδομένα από περισσότερες από 115 εκατομμύρια κρατήσεις σε 40.000 ξενοδοχεία που χρησιμοποιούσαν την πλατφόρμα της.

Το πιο δημοφιλές κανάλι κρατήσεων σε 20 εθνικές αγορές

  • Η Booking.com παραμένει το πιο δημοφιλές κανάλι κρατήσεων.
  • Οι απευθείας κρατήσεις από ιστότοπους ξενοδοχείων είναι στη δεύτερη θέση.
  • Ακολουθεί ο Expedia Group.
  • Η Agoda είχε μεγαλύτερη επιρροή σε περιοχές της Ασίας.

Τα ευρήματα της έκθεσης υποδεικνύουν ότι οι ταξιδιώτες έχουν ανακτήσει την εμπιστοσύνη τους τα χρόνια μετά το κλείσιμο του COVID-19, αν και οι συμπεριφορές και οι προτιμήσεις τους έχουν αλλάξει.

Οπως δήλωσε ο Trent Innes, επικεφαλής ανάπτυξης του SiteMinder, «ο σημερινός ταξιδιώτης δεν είναι ο ίδιος των προηγούμενων ετών.

Οι τουρίστες κάνουν κράτηση πιο μπροστά από πριν. Χαίρονται να ξοδεύουν χρήματα πέρα ​​από το κόστος του δωματίου τους, αλλά οι αυξημένες τιμές τους αναγκάζουν να προσαρμοστούν επιλέγοντας, για παράδειγμα, προσφορές πακέτων.
Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας οι ξενοδόχοι να διασφαλίσουν ότι συμβαδίζουν με τους πελάτες τους και κατανοούν πώς κάθε σημείο επαφής μαζί τους αποτελεί ευκαιρία εσόδων».

SiteMinder: «Μια νέα εποχή ταξιδιών»

Μεταξύ άλλων ευρημάτων, περισσότερα διεθνή ταξίδια συνέβαλαν στο να κάνουν οι τουρίστες νωρίτερα κράτηση για τη διαμονή τους. Ο μέσος χρόνος παράδοσης αυξήθηκε κατά 20% σε 36 ημέρες, μεγαλύτερος από το 2019. Αυτό, πιστώνεται στην αύξηση εξερχόμενων ασιατικών ταξιδιών που έδωσαν ώθηση ανόδου στις διεθνείς αποδράσεις.

«Το παγκόσμιο μείγμα ταξιδιωτών αλλάζει, έγραψε η SiteMinder. «Η προβλεπόμενη αύξηση του πληθυσμού και του πλούτου της Ασίας, σε συνδυασμό με την έντονη όρεξη για ταξίδια, θα εξασφαλίσουν ένα επίπεδο ευκαιριών την επόμενη δεκαετία για το οποίο πολλοί ξενοδόχοι δεν είναι ακόμη προετοιμασμένοι».

Η τάση για περισσότερες κρατήσεις σε ιστότοπους ξενοδοχείων δεν μειώνεται. Ακόμη και καθώς ο όγκος των διεθνών ταξιδιωτών αυξανόταν, οι απευθείας κρατήσεις διατήρησαν τη δυναμική που χτίστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι πιο ακριβές ημέρες

  • Οι υψηλότερες τιμές σήμαιναν ότι η μέση ημερήσια τιμή αυξήθηκε στα 192 δολάρια παγκοσμίως.
  • Οι Παρασκευές ήταν οι πιο ακριβές μέρες στο 90% των χωρών, με την Πέμπτη και το Σάββατο να ακολουθούν.
  • Η εμφάνιση 11 νέων πηγών κρατήσεων στη λίστα της έκθεσης με τα κορυφαία 12 κανάλια ανά χώρα, ανέδειξε την ανάγκη των ταξιδιωτών για οικονομικές προσφορές.
  • Ως απάντηση στις ακριβότερες τιμές, οι ταξιδιώτες δεν έκαναν κράτηση για πολλές παρατεταμένες διαμονές σε ξενοδοχεία.
  • Μόνο το 3% όλων των κρατήσεων ήταν για διαμονή μίας εβδομάδας ή περισσότερο, ενώ περισσότερα από 4 στα 5 check-in ήταν μόνο για μία ή δύο διανυκτερεύσεις.

«Σίγουρα έχουμε μπει σε μια νέα εποχή ταξιδιών. Όχι μόνο αλλάζουν οι συμπεριφορές και οι προτιμήσεις αλλά και οι ίδιοι οι ταξιδιώτες, είπε ο Trent Innes.

Η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία περίμενε πολύ καιρό την επιστροφή των Κινέζων και είναι σαφές ότι αρχίζουν να επιστρέφουν, μαζί με αυτές από άλλες αγορές προέλευσης σε όλη την Ασία, όπως η Ινδία, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.

Τα ξενοδοχεία πρέπει να προετοιμαστούν για την αλλαγή, αναθεωρώντας τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Έτσι, θα φτάσουν στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ταξιδιωτικές πηγές στον κόσμο, αποκτώντας πληροφορίες για αυτούς τους πιθανούς πελάτες για να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα τους».