Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η δημιουργία ενός ιστότοπου όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας είναι ένα εξαιρετικό βήμα για τη δημιουργία επιπλέον εσόδων στο ξενοδοχείο σας.

Η SiteMinder αποκαλύπτει πώς θα βελτιώσετε κάθε στοιχείου του ιστότοπου σας, ώστε να ανταποκριθείτε πραγματικά στις προσδοκίες των επισκεπτών και να κερδίσετε παραπάνω χρήματα.

SiteMinder: Πώς θα κερδίσετε έσοδα από τον ιστότοπο ξενοδοχείου

Τι χρειάζεται για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπο σας και πώς μπορείτε να το πετύχετε χωρίς ταλαιπωρία; Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που πρέπει οπωσδήποτε να λάβετε σωστά για να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των ταξιδιωτών που κάνουν κράτηση μέσω του ιστότοπου σας.

Σχέδιο

Πρώτα και κύρια χρειάζεστε ελκυστικά οπτικά στοιχεία για να τραβήξετε την προσοχή και να προσελκύσετε τη φαντασία των επισκεπτών σας, καθώς και λειτουργίες που τους επιτρέπουν να βρίσκουν εύκολα τις πληροφορίες που αναζητούν.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι τα πάντα στον ιστότοπο σας. Οι επισκέπτες που προσγειώνονται στις ιστοσελίδες σας θα κάνουν έγκαιρες κρίσεις σχετικά με την ποιότητα, τον επαγγελματισμό και την καταλληλότητα του καταλύματος σας με βάση αυτό που βλέπουν με την πρώτη ματιά.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρειάζεστε όμορφες, εντυπωσιακές, υψηλής ποιότητας εικόνες που συνοδεύονται από έναν απλό σχεδιασμό που δεν κατακλύζει τα βλέμματα ή δεν εκπέμπει «απασχολημένους» δονήσεις. Μερικά από τα βασικά μέρη του σχεδιασμού σας περιλαμβάνουν:

  • Ένα κουμπί “Κράτηση τώρα” ή παρόμοια παρότρυνση για δράση που είναι σαφώς ορατή ανά πάσα στιγμή, ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν εύκολα να μετατρέψουν όταν λάβουν μια απόφαση.
  • Καθαρή δομή μενού που επιτρέπει στους επισκέπτες να έχουν γρήγορη πρόσβαση στις πιο σημαντικές πληροφορίες.
  • Μια αποκλειστική σελίδα ανέσεων, ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν να δουν αν το κατάλυμα σας είναι γραμμένο.
  • Μια συλλογή φωτογραφιών που παρουσιάζει τα καλύτερα μέρη της ιδιοκτησίας σας και της περιοχής.
  • Στοιχεία επικοινωνίας και τοποθεσίας που είναι εύκολα προσβάσιμα για τους επισκέπτες που έχουν απορίες.
  • Προσφορές και προσφορές που οι επισκέπτες μπορούν να επωφεληθούν με ένα κλικ.
  • Μια εικονική περιήγηση στο δωμάτιο ή ένα βίντεο που έχει μια νότα από την τοπική γεύση για να αυξήσει την προσμονή των επισκεπτών.
  • Συμπεριλάβετε κριτικές από ευχαριστημένους επισκέπτες ή συνδέστε τη σελίδα σας στο TripAdvisor.

Για να περιορίσετε τον αριθμό των σελίδων που δημιουργείτε, βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα ιστολόγιο που μπορεί να απαντήσει στις περισσότερες από τις καυτές ερωτήσεις που θα έχουν οι καλεσμένοι σας.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τα καλύτερα εστιατόρια σε κοντινή απόσταση, τις πιο δημοφιλείς τουριστικές δραστηριότητες, τα καλύτερα φυσικά αξιοθέατα κ.λπ.

Λειτουργικότητα

Μόλις ο ιστότοπος σας φαίνεται όμορφος και έχει εξαιρετικές δυνατότητες, πρέπει να σκεφτείτε πώς λειτουργεί.

Τόσο η λειτουργικότητα κράτησης όσο και η γενική λειτουργικότητα του ιστότοπου σας είναι ζωτικής σημασίας για τις μετατροπές – όπως και η εξατομίκευση.

Η λειτουργία κράτησης πρέπει να προσφέρει περισσότερα από τα βασικά της επιλογής και επιβεβαίωσης μιας κράτησης. Πρέπει επίσης να προσφέρετε στους επισκέπτες ένα επίπεδο προσαρμογής μέσω της μηχανής κρατήσεων σας, όπως να τους επιτρέπετε να αγοράζουν πρόσθετα, να επιλέγουν πρόσθετα και να έχουν την ευκαιρία να κάνουν αναβάθμιση.

Δεν είναι μόνο μια θετική εμπειρία για τον επισκέπτη, αλλά θα κερδίσετε και περισσότερα έσοδα. Η όλη διαδικασία θα πρέπει να λάβει περίπου τρία βήματα για τη μείωση της εγκατάλειψης.

Οι χρόνοι φόρτωσης και οι πτυχές πλοήγησης του ιστότοπου σας είναι επίσης ζωτικής σημασίας για να εμποδίσετε τους πιθανούς επισκέπτες σας να κάνουν κλικ από τον ιστότοπο σας με απογοήτευση.

Τα ποσοστά μετατροπών είναι ήδη αρκετά χαμηλά, περίπου στο 2,5%, επομένως θέλετε να ελαχιστοποιήσετε τον αριθμό των ατόμων που αναπηδούν από τον ιστότοπο σας λόγω μιας κακής εμπειρίας.

Ο κακός χρόνος φόρτωσης επηρεάζει επίσης την κατάταξή σας στο SEO. Ακολουθούν μερικές γρήγορες συμβουλές για να μειώσετε το χρόνο φόρτωσης:

  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να μετακινηθείτε σε Virtual Server Hosting (VPS) ή αποκλειστική κοινή χρήση.
  • Περιορίστε τα αιτήματα HTTPS αλλά περιορίστε τα πλαίσια εικονιδίων, τα αναδυόμενα παράθυρα ή τα συστήματα σχολίων.
  • Συμπιέστε και βελτιστοποιήστε τις εικόνες υψηλής ανάλυσης πριν τις ανεβάσετε στον ιστότοπο σας.
  • Ενεργοποιήστε την προσωρινή αποθήκευση για να μειώσετε τα αιτήματα διακομιστή.
  • Μειώστε το λευκό χώρο και το περιττό περιεχόμενο και περιορίστε τους χρωματικούς κωδικούς.
  • Μην υπερβάλλετε με τα πρόσθετα και τα γραφικά στοιχεία.

Ακόμη και η επιτάχυνση του χρόνου φόρτωσης του ιστότοπου σας κατά ένα δευτερόλεπτο μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στη διατήρηση του κοινού και στις μετατροπές σας.

Οι επισκέπτες θα πρέπει επίσης να μπορούν να βρίσκουν αυτό που αναζητούν μέσα σε μερικά κλικ, δεν χρειάζεται να βρίσκονται σε βάθος πέντε σελίδων στον ιστότοπο σας για να βρουν απαντήσεις.

Η προσθήκη λειτουργιών εξατομίκευσης στον ιστότοπο σας θα μεταφέρει την εμπειρία χρήστη σε άλλο επίπεδο, αυξάνοντας για άλλη μια φορά τα ποσοστά μετατροπών σας.
Μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσθέσετε εξατομίκευση στον ιστότοπο σας περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργήστε εξατομικευμένα μηνύματα και προσφορές για επισκέπτες που προέρχονται από το Facebook ή το Instagram.
  • Παρακολούθηση και επιβράβευση επαναλαμβανόμενων επισκεπτών ιστότοπου.
  • Προσαρμόστε το περιεχόμενο του ιστότοπου στα προφίλ των συνδρομητών.
  • Προωθήστε συγκεκριμένες προσφορές για συγκεκριμένες ώρες ή τύπους διαμονής.

Μπορείτε επίσης να εξατομικεύσετε και να κάνετε τα πράγματα ευκολότερα για τους επισκέπτες συμπληρώνοντας αυτόματα φόρμες εάν έχετε ήδη τις πληροφορίες τους, προτείνοντας σχετικά επόμενα άρθρα ή σελίδες και χρησιμοποιώντας ένα φιλικό chatbot για να βοηθήσετε τους χρήστες με ερωτήματα και πλοήγηση.

Ανακάλυψη

Εντάξει, ο ιστότοπος σας είναι όμορφος και λειτουργεί ομαλά για τους χρήστες. Τώρα χρειάζεστε ανθρώπους για να το βρείτε.

Το SEO είναι βασικό στοιχείο του ιστότοπου σας, καθώς διασφαλίζει ότι οι ταξιδιώτες μπορούν να σας βρουν οργανικά από το Google ή άλλες μηχανές αναζήτησης.

Το SEO σας βασίζεται σε διάφορους παράγοντες, μερικοί από τους οποίους μπορεί να μην σας έρχονται στο μυαλό αμέσως, αλλά εκτιμώνται ιδιαίτερα από την Google:

  • Ασφάλεια HTTPS για τη διασφάλιση της προστασίας των δεδομένων των επισκεπτών.
  • Μοναδικές σελίδες, τίτλοι και περιγραφές.
  • Απλές, περιγραφικές και συνοπτικές διευθύνσεις URL.
  • Πλήρης χάρτης ιστότοπου για σωστή ευρετηρίαση.
  • Βελτιστοποιημένες εικόνες που φορτώνουν γρήγορα.
  • Φρέσκο, τακτικά ενημερωμένο, περιεχόμενο.
  • Σχετικοί σύνδεσμοι και ακριβείς πληροφορίες.
  • Περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του χρήστη.

Ο αλγόριθμος της Google ενημερώνεται διαρκώς, γίνεται πιο έξυπνος στον εντοπισμό του πιο χρήσιμου περιεχομένου και ιστοτόπων για αυτό που οι άνθρωποι ρωτούν. Έχοντας αυτό υπόψη, είναι σημαντικό να κάνετε τον ιστότοπο σας όσο το δυνατόν πιο μοναδικό, σχετικό και ακριβή.

Τα επαγγελματικά προφίλ είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας και να ενισχύσετε το SEO σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε:

  • Προφίλ Google My Business.
  • Καταχωρίσεις στις διαφημίσεις ξενοδοχείων Google (ακόμη και δωρεάν καταχώριση).
  • Επαγγελματικά προφίλ Facebook και Instagram.

Ωστόσο, η δυνατότητα ανακάλυψης δεν αφορά μόνο το SEO. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα προφίλ σας OTA έχουν βελτιστοποιηθεί παρόμοια για να μεγιστοποιήσετε την επισκεψιμότητα σε αυτά τα κανάλια κρατήσεων, γεγονός που μπορεί στη συνέχεια να οδηγήσει σε αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, καθώς πολλοί ταξιδιώτες θα πλοηγηθούν από τα OTA στον δικό σας ιστότοπο.

Αντιμετωπίστε το προφίλ σας OTA σαν ένα πλήρες επιχειρηματικό προφίλ, σχεδόν σαν μια επέκταση του ιστότοπου σας και συνεργαστείτε με διαχειριστές λογαριασμών για να λάβετε επιπλέον συμβουλές.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε βάσεις δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να στέλνετε τακτικές επικοινωνίες για να επιστρέφετε στους επισκέπτες και να βλέπουν τι νέο υπάρχει στον ιστότοπο σας.

Ανταπόκριση

Ποτέ δεν ξέρεις πότε και πού θα ερευνήσει κάποιος τα ταξίδια και θα ανακαλύψει τον ιστότοπο σου.
Το να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπος σας είναι θετικός σε όλες τις συσκευές θα σημαίνει ότι δεν θα χάσετε τον τεράστιο αριθμό επισκεπτών που κάνουν κράτηση σε κινητές συσκευές.

Σκεφτείτε ότι το 70% των κατόχων smartphone χρησιμοποιεί τη συσκευή τους για να ερευνήσει ταξίδια και το 90% αλλάζει μεταξύ διαφορετικών συσκευών κατά τις φάσεις έρευνας και κράτησης του ταξιδιωτικού σχεδιασμού. Η ύπαρξη ενός ιστότοπου βελτιστοποιημένου για κινητά σημαίνει εξάλειψη:

  • Μικρό, δυσανάγνωστο κείμενο που αναγκάζει τους χρήστες να κάνουν μεγέθυνση και σμίκρυνση.
  • Μεγάλες εικόνες που φορτώνουν αργά.
  • Μικροί σύνδεσμοι που είναι δύσκολο να κάνετε κλικ.
  • Έλλειψη δυνατότητας άμεσης σύνδεσης με το ακίνητο σας.
  • Σελίδες που δεν ταιριάζουν στην οθόνη και κάνουν τους ανθρώπους να κάνουν άσκοπη κύλιση.

Η Google χρησιμοποιεί επίσης τώρα τις εκδόσεις σελίδων για κινητά ενός τομέα για την ευρετηρίαση και την προσωρινή αποθήκευση στα αποτελέσματα αναζήτησης και, στη συνέχεια, για την κατάταξη.

Διήγηση μύθων

Ο τρόπος που αφηγείστε την ιστορία του ξενοδοχείου σας και πουλάτε την εμπειρία σας μπορεί να είναι το σημείο καμπής για πολλούς επισκέπτες. Εάν το περιεχόμενό σας δεν ξεχωρίζει, είστε απλώς μια άλλη επιλογή ανάμεσα σε πολλές.

Μπορεί να ισχυρισθείτε ότι έχετε τα πιο απαλά μαξιλάρια στην πόλη, αλλά όλοι υποστηρίζουν αυτόν τον ισχυρισμό. Αντίθετα, πρέπει να εντοπίσετε τι κάνει το ακίνητό σας μοναδικό και ξεχωριστό και να το κάνετε γνωστό.

  • Είναι παγκοσμίως γνωστή η αρχιτεκτονική σας;
  • Είστε hotspot διασημοτήτων;
  • Έχετε μοναδικές ή ιδιόμορφες ανέσεις;
  • Τα δωμάτια του ξενοδοχείου σας έχουν θέματα;

Ό,τι κι αν είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, θα πρέπει να ρέει μέσα από κάθε γραπτό αντίγραφο στον ιστότοπο σας.

Αν όλα αυτά ακούγονται σαν πολλή δουλειά, γίνονται σχεδόν αβίαστα με τη σωστή τεχνολογία.

Ενσωμάτωση απευθείας κράτησης και βελτιστοποίηση μετατροπών

Μόλις ο ιστότοπος σας εντυπωσιάσει τους επισκέπτες, τους ενημερώσει και τους πείσει να κάνουν κράτηση, η ίδια η διαδικασία κράτησης πρέπει να είναι γρήγορη και απλή.

Οι ταξιδιώτες θα θέλουν να μπορούν να επιλέξουν το δωμάτιό τους, τα πρόσθετα και να πληρώσουν μέσα σε λίγα απλά κλικ και να λάβουν την επιβεβαίωση της κράτησής τους το συντομότερο δυνατό.

Η ενσωμάτωση μιας μηχανής online κρατήσεων με τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας είναι ο καλύτερος και ευκολότερος τρόπος για να το κάνετε αυτό.

Η παρότρυνση για δράση «Κράτηση τώρα» μπορεί να μεταβεί απευθείας στη μηχανή κρατήσεών σας, όπου οι επισκέπτες μπορούν να ολοκληρώσουν την κράτησή τους και έχετε την ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις με επιπλέον, πακέτα ή αναβαθμίσεις. Είναι εδώ όπου έχετε την ευκαιρία να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα σας.

Η μηχανή κρατήσεων σας θα στέλνει επίσης αυτοματοποιημένες και εξατομικευμένες επικοινωνίες μέσω email, ώστε οι επισκέπτες να παραμένουν ενήμεροι σχετικά με την κράτησή τους.

Επιπλέον, η μηχανή κρατήσεων σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καταγραφή κρατήσεων από ταξιδιώτες που κάνουν κλικ από τη σελίδα σας στο Facebook και επίσης ενεργοποιεί πρόσθετα για αγορές με ζωντανές τιμές, ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν πάντα ότι λαμβάνουν την καλύτερη τιμή κάνοντας απευθείας κράτηση.

Συμβουλές για να αυξήσετε τη μετατροπή

Ακόμα κι αν τα έχετε όλα σωστά, οι επισκέπτες μπορεί να μην είναι πάντα ικανοποιημένοι ή έτοιμοι να κάνουν κράτηση.

Για να βελτιώσετε περαιτέρω την εμπειρία κράτησής σας και να κρατήσετε τους επισκέπτες αφοσιωμένους, μπορείτε να κάνετε μερικά πράγματα:

  • Καταγράψτε μόνο βασικές λεπτομέρειες που απαιτούνται για την κράτηση – Μπορείτε πάντα να συλλέξετε πρόσθετες πληροφορίες αργότερα.
  • Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες του ιστότοπου να συμμετάσχουν στη λίστα αλληλογραφίας σας – Εάν δεν πραγματοποιήσουν μετατροπή, μπορείτε να συνεχίσετε να εργάζεστε σε αυτούς.
  • Προσθέστε ένα ημερολόγιο στον ιστότοπο σας – Οι επισκέπτες μπορεί να ενδιαφέρονται να μάθουν τυχόν εκδηλώσεις στην τοπική περιοχή που έρχονται ή ακόμα και εκδηλώσεις στο ξενοδοχείο σας.
  • Να μοιράζεστε πάντα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Η οικοδόμηση κοινού μπορεί να κρατήσει την επωνυμία σας στην κορυφή του νου. Αν δεν κάνουν κράτηση τώρα, μπορεί να κάνουν σε λίγους μήνες όταν τρέχετε έναν διαγωνισμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή μια προώθηση.
  • Ενσωματώστε εργαλεία μέτρησης όπως το Google Analytics , ώστε να μπορείτε να δείτε ποιες ιστοσελίδες έχουν απόδοση και ποιες πρέπει να βελτιστοποιήσετε.

Στην εποχή του ξενοδοχειακού εμπορίου είναι ζωτικής σημασίας ο ιστότοπος σας και η μηχανή κρατήσεων να ενσωματώνονται απρόσκοπτα, ώστε η εμπειρία κράτησης να παραμένει ομαλή για τους επισκέπτες σας.

Είναι επίσης καλή ιδέα να διαχειρίζεστε τις κρατήσεις της μηχανής κρατήσεων σας μέσω ενός διαχειριστή καναλιών, ώστε να μην χρειάζεται να προσθέτετε μη αυτόματα δεδομένα στο PMS σας ή να ελέγχετε συνεχώς το απόθεμα.