Ένα πρόσφατο διαδικτυακό σεμινάριο της Skift με τίτλο “How Artificial Intelligence Is Reshaping the Travel Business”, εξέτασε πώς τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI) και μηχανικής μάθησης αναδεικνύονται ως μέσα για να συμβαδίζουν με τη ζήτηση των πελατών, να βελτιώνουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και να αυξάνουν τα έσοδα σε ένα ολοένα και πιο ασταθές και απρόβλεπτη ταξιδιωτική επιχείρηση.

Τον τρόπο με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) μπορεί να βοηθήσει τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στην εξεύρεση πελατείας και στη βελτίωση των λειτουργιών τους εξέτασε πρόσφατο διαδικτυακό σεμινάριο του Skift.

Όπως προέκυψε, η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια ευκαιρία τρισεκατομμυρίων δολαρίων στα ταξίδια. Τα ταξίδια επωφελούνται από τα αναλυτικά στοιχεία που υποστηρίζονται από AI περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τομέα, και οι περισσότερες από τις εφαρμογές αυτής της τεχνολογίας επηρεάζουν τα κανάλια που αντιμετωπίζουν οι πελάτες.

Παράλληλα η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί τον καταλύτη για την καινοτομία. Ειδικότερα, επιτρέπει στις ταξιδιωτικές εταιρείες να βελτιστοποιήσουν τα έσοδα από το σύνολο των εμπορικών τους λειτουργιών σε όλα τα επίπεδα, δωμάτια ξενοδοχείων, ανέσεις επισκεπτών και εκδρομές.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει προχωρήσει ταχύτερα τα τελευταία έξι χρόνια από ό,τι τα προηγούμενα 40 και η επιτάχυνση συνεχίζεται. Η ταξιδιωτική βιομηχανία αγωνίζεται να ανταποκριθεί γρήγορα και με ακρίβεια στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες ζήτησης, προσπαθώντας να προβάλει παλιές λύσεις σε νέα προβλήματα. Αυτό αφήνει παγιδευμένες δυνατότητες εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η πρόοδος απαιτεί προσπάθεια σε επίπεδο οργάνωσης. Η προώθηση της βιομηχανίας απαιτεί καινοτομία σε τεχνολογικές, εμπορικές δομές και μοντέλα δέσμευσης. Ο κλάδος θα συνεχίσει να εξελίσσεται και η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης είναι κρίσιμη για τη μεγιστοποίηση των εσόδων, τη βελτίωση της εμπορικής απόδοσης και – αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό – τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

Καθώς οι ταξιδιωτικές επωνυμίες στοχεύουν να συνδέσουν το ταξίδι των ταξιδιωτών από άκρη σε άκρη, αναζητούν πιο απρόσκοπτους τρόπους ενσωμάτωσης δεδομένων για υποστήριξη λειτουργιών, διαχείρισης εσόδων, μάρκετινγκ, βοηθητικών προσφορών και άλλων εμπορικών αποφάσεων στους οργανισμούς τους.