Τις πιο ενοχλητικές συμπεριφορές στις πτήσεις ανέδειξε σε πρόσφατη έρευνά της η Skyscanner. Αποκάλυψε μάλιστα ότι η γενιά των Gen Z ταξιδιωτών είναι οι χειρότεροι επιβάτες μεταξύ των 2.000 ερωτηθέντων.

Οι επιβάτες που έπιναν υπερβολικά αναδείχθηκαν οι πιο ενοχλητικοί σε ποσοστό 48%.

Άλλοι εκνευρίζονται με τους ταξιδιώτες που κάνουν ουρά στην πύλη πολύ πριν ξεκινήσει η επιβίβαση, χειροκροτούν όταν προσγειώνεται το αεροπλάνο ή στέκονται ακριβώς δίπλα στο σημείο όπου βγαίνουν οι αποσκευές.

Παράλληλα, το τίναγμα των μαλλιών στο πίσω μέρος του καθίσματος – και στην οθόνη του ατόμου που βρίσκεται πίσω – είναι επίσης μια ενοχλητική συμπεριφορά, με πολλούς ανθρώπους να μοιράζονται φωτογραφίες αυτού του φαινομένου στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια.

Στη λίστα μπήκαν επίσης πιο συμβατικές ενοχλήσεις, όπως το να ξαπλώνει κανείς πίσω καθίσματα, καθώς σερβίρονται φαγητό και ποτά και να κρατάνε τις ουρές ασφαλείας ή το check-in επειδή δεν είναι έτοιμοι.

Η μελέτη ανέφερε ότι το 12% των ερωτηθέντων παραδέχονται ότι έκαναν κάποιες από τις ενοχλητικές συμπεριφορές, παρόλο που δήλωσαν ότι δεν τους άρεσε όταν τις έκαναν άλλοι άνθρωποι.

Το ένα τέταρτο από αυτούς έχουν βγάλει τα παπούτσια και τις κάλτσες τους στο αεροπλάνο. Εν τω μεταξύ, το 17% σηκώνεται μόλις το αεροπλάνο προσγειωθεί σε μια προσπάθεια να αποβιβαστεί το συντομότερο δυνατό.

Χειρότεροι επιβάτες εν πτήσει οι Gen Z

Οι Gen Z ταξιδιώτες είναι περισσότερο ένοχοι για ανεπιθύμητη συμπεριφορά στο αεροπλάνο (22%), ακολουθούμενοι από τους Millennials (18%) και τους Baby Boomers (7%).

Η νεότερη γενιά πιστεύει ότι είναι περισσότερο ένοχοι για την υπερβολική συσκευασία και τη διατήρηση της ουράς για το check-in καθώς, ξαπλώνουν τις θέσεις τους και τινάζουν τα μαλλιά τους στο πίσω μέρος των καθισμάτων τους.