H πλειονότητα των δημοφιλών προορισμών για ταξίδια στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο βρίσκεται στην Ασία, με την Ιαπωνία, την Κίνα, το Βιετνάμ, την Ταϊλάνδη, τη Μαλαισία και την Ταϊβάν σύμφωνα με νέα έκθεση της Skyscanner.
Η Αλβανία φαίνεται να έχει κερδίσει έδαφος στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών.
Ο Mike Ferguson, Διευθυντής Προορισμού Μάρκετινγκ της Skyscanner σχολίασε:
«Σε παγκόσμιο επίπεδο, βλέπουμε περισσότερους ταξιδιώτες να έρχονται στη Skyscanner. Είναι ενδεικτικό τόσο της συνεχιζόμενης ανάκαμψης του κλάδου όσο και της εξαιρετικής ταξιδιωτικής ζήτησης σε όλες τις περιοχές. Οι προορισμοί, ιδιαίτερα στην Ασία και την περιοχή του Ειρηνικού, επωφελούνται από τον αυξημένο όγκο αναζητήσεων σε σύγκριση με πέρυσι και, ταυτόχρονα, οι κρατήσεις για μεγάλες αποστάσεις επιμηκύνονται. Τα διεθνή ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ανέκαμψαν πιο αργά από άλλα τμήματα, αλλά το 2023 φαίνεται ότι θα το αλλάξει αυτό».
Η έκθεση με τίτλο Skyscanner Horizons: Destination & Booking Insights Q1 2023, εξερευνά εκτεταμένα δεδομένα αναζήτησης και κρατήσεων πτήσεων από κάθε περιοχή – την Αμερική, την Ασία και την Μέση Ανατολή – για να παρέχει μια μοναδική εικόνα του πώς σκέφτονται οι ταξιδιώτες να ταξιδέψουν τους επόμενους έξι μήνες.
Ο Marco Navarria, Παγκόσμιος Διευθυντής Περιεχομένου και Μάρκετινγκ της CAPA, Center for Aviation, δήλωσε σχετικά με την έκθεση:
«Η σημαντική έκθεση Horizons της Skyscanner επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τα αποτελέσματα του κλάδου που έχει δει η CAPA . Η έκθεση τονίζει ότι η πλειονότητα των δημοφιλών προορισμών για καλοκαιρινά ταξίδια είναι στην Ασία-Ειρηνικό. Τα στοιχεία της CAPA δείχνουν ότι οι αεροπορικές εταιρείες Ασίας-Ειρηνικού σημείωσαν αύξηση +376,3% στη διεθνή κίνηση του Ιανουαρίου του 2023 σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2022, μακράν το υψηλότερο ποσοστό από έτος σε έτος μεταξύ όλων των περιοχών του κόσμου, αλλά σε πολύ χαμηλή βάση. Η χωρητικότητα αυξήθηκε 167,1% και ο συντελεστής φορτίου αυξήθηκε κατά 36,6 ποσοστιαίες μονάδες στο 83,3%, το υψηλότερο μεταξύ των περιοχών».
Ο Nick Hall, Διευθύνων Σύμβουλος του Digital Tourism Think Tank δήλωσε:
«Η αναζωπύρωση των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων παγκοσμίως είναι μια βασική ευκαιρία για τους προορισμούς να κερδίσουν ταξιδιώτες υψηλής αξίας που δεν πτοούνται από ένα προκλητικό οικονομικό κλίμα».
Τα ευρήματα της έκθεσης βρίσκουν ότι οι δημοφιλείς προορισμοί για ταξίδια στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο είναι η Ιαπωνία, η Κίνα, το Βιετνάμ, η Ταϊλάνδη, η Μαλαισία και η Ταϊβάν.
Οι ταξιδιώτες από την περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής επιθυμούν να ταξιδέψουν σε προορισμούς στην Ασία με την Ταϊβάν, την Ιαπωνία και το Λάος να έχουν αυξημένη ζήτηση αναζήτησης σε σύγκριση με το 2022. Προορισμοί όπως η Σαουδική Αραβία και η Κίνα έχουν υψηλή ζήτηση βραχυπρόθεσμα, με τη Μαλαισία, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και το Βιετνάμ επίσης να παρουσιάζουν τάση αύξησης καθ’ όλη τη διάρκεια του 2ου και του τρίτου τριμήνου.