Σύνταξη: tourismtoday.gr

Καθώς η αεροπορία συνεχίζει να ανακάμπτει σε όλο τον κόσμο, ο ανταγωνισμός μεταξύ των αεροδρομίων κορυφώνεται, με στόχο τις καλύτερες τιμές για τους ταξιδιώτες.
Οι συνήθειες ζήτησης σε επίπεδο διαδρομής, έχουν πλέον αλλάξει και όλα έχουν να κάνουν με το πορτοφόλι.

Όπως αποκαλύπτει η Skyscanner οι ταξιδιώτες -που δεν θέλουν να χάσουν τις διακοπές τους- εξετάζουν πλέον πάνω από δύο αεροδρόμια (63%) κατά την κράτηση μιας πτήσης, αναζητώντας την καλύτερη τιμή.

Τα δεδομένα της μηχανής αναζήτησης είναι ανεκτίμητα για την παροχή μελλοντικών πληροφοριών σχετικά με τη ζήτηση σε επίπεδο διαδρομής.
Στο πλαίσιο αυτών των αλλαγών που επέβαλλε η οικονομική κρίση η Skyscanner λανσάρει μια αποκλειστική νέα λύση στο πλαίσιο του εργαλείου επιχειρηματικής ευφυΐας Travel Insight Vision.
Στόχος είναι να βοηθήσει τα αεροδρόμια με ευκαιρίες ανάπτυξης δρομολογίων και να βελτιστοποιήσουν τη διαχείριση τους, ώστε να ανταποκρίνονται γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς.

Πρόκειται για την Catchment Analysis που αναπτύχθηκε με συνεργάτες αεροδρομίου και παρέχει πληροφορίες για τις κορυφαίες διαδρομές, προέλευση και προορισμούς που αναζητούν οι ταξιδιώτες με βάση δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας σε πραγματικό χρόνο και προοπτικές από τους 90+ εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες του Skyscanner σε όλο τον κόσμο.

Η ισχυρή ανάλυση τμηματοποίησης παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επηρεάζονται από τη διαθεσιμότητα και το κόστος των πτήσεων και σε ποια ανταγωνιστικά αεροδρόμια διαρρέουν επιβάτες.

Αυτή η τμηματοποίηση επιτρέπει σε βάθος κατανόηση της «διαρροής επιβατών» με βάση παράγοντες που κυμαίνονται από τη συνολική ζήτηση έως την ημέρα της εβδομάδας, καθώς και τις περιοχές μίας χώρας, περιφέρειας και πόλης.

Σε αντίθεση με άλλες λύσεις που μπορούν συχνά να βασίζονται στην απογραφή και σε άλλες πηγές δεδομένων τρίτων, η Catchment Analysis παρέχει πληροφορίες με βάση την πραγματική ζήτηση των χρηστών.

«Η νέα μας λύση Catchment Analysis παρέχει αξιόπιστη ευφυΐα -με βάση την πραγματική ζήτηση των χρηστών- για τη δημιουργία ισχυρών επιχειρηματικών υποθέσεων και στρατηγικών για να νικήσει τον ανταγωνισμό, να ανοίξει νέες διαδρομές και να ενισχύσει την απόδοση μάρκετινγκ, επισημαίνει ο Michael Docherty, επικεφαλής Data Partnerships στη Skyscanner.

Συνεχίζουμε να επεκτείνουμε τις δυνατότητες και τη λειτουργικότητα του Travel Insight Vision για να το κάνουμε την ιδανική λύση για κάθε οργανισμό που θέλει να κατανοήσει τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αεροπορία».