Η Skyscanner άλλαξε εμφάνιση εκ΄βάθρων. Από την γραμματοσειρά, τα χρώματα μέχρι το λογότυπο της, όλα στην πλατφόρμα έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. Με την φιλοσοφία του ταξιδιού και τα συναισθήματα που προκαλεί.

Η ανανέωση της επιτυχημένης Skyscanner σηματοδοτεί και την νέα της τολμηρή αποστολή. Να ηγηθεί της παγκόσμιας μεταμόρφωσης προς τα σύγχρονα και βιώσιμα ταξίδια.
Όπως και πριν από 15 χρόνια που ιδρύθηκε και βρέθηκε στην πρώτη γραμμή των ταξιδιών και της καινοτομίας παγκοσμίως. Ηγήθηκε του κλάδου προσφέροντας ευέλικτες επιλογές στις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη. Και τώρα, η νέα της τολμηρή αποστολή βασίζεται στην 15χρονη διεθνή εμπειρία της.

Η παρουσία της Skyscanner έκανε τη διαδικασία κράτησης πτήσεων όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρη, απλή και αξιόπιστη. Προσφέροντας στους πελάτες τις γνώσεις και τα εργαλεία που χρειάζονται για την καλύτερη πτήση με μια ασυναγώνιστη παγκόσμια κάλυψη.
Τα τελευταία χρόνια η πλατφόρμα που υπήρξε πρωτοπόρος στην αναζήτηση πτήσεων προσφέρει λύσεις και υπηρεσίες σε όλο το φάσμα του ταξιδιού.
Βοηθώντας τους ταξιδιώτες να βρουν και να κάνουν κράτηση -με τις καλύτερες επιλογές- για πτήσεις, ξενοδοχεία και ενοικίαση αυτοκινήτου.

“Με την νέα μας πλατφόρμα μας ξανασυνδέουμε την αποστολή της Skyscanner και δείχνουμε σαφέστερα στο σημείο όπου πηγαίνουμε, τονίζει η Joanna Lord, Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ στο Skyscanner.
Ως εταιρεία προσπαθούμε πάντα να κάνουμε περισσότερα. Στόχος ήταν και είναι να παρέχουμε τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες. Πρώτα για πτήσεις και τώρα για όλο το ταξίδι σας.
Αυτή είναι μια εξαιρετικά συναρπαστική στιγμή για την Skyscanner, καθώς κοιτάμε το μέλλον”.

Τολμηρή. Χαρούμενη. Χρήσιμη. Ξεκάθαρη

“Τολμηρή. Χαρούμενη. Χρήσιμη. Ξεκάθαρη.
Αυτές οι λέξεις είναι τα θεμέλια της επωνυμίας μας, επισημαίνει η Skyscanner και θα τις αντιληφθείτε κι εσείς στον τρόπο που εμφανιζόμαστε, στο τι λέμε και τι κάνουμε από δω και πέρα”.

H Skyscanner, μας ξανασυστήνεται

Το νέο λογότυπο

Το νέο της λογότυπο παρουσιάζει μια ανατολή ηλίου και τη θετική επίδραση που θέλουμε να έχουμε στον κόσμο του ταξιδιού.
Επιπλέον όμως συνδυάζει τέσσερα στοιχεία που αντικατοπτρίζουν την αποστολή της επωνυμίας μας (αισιοδοξία, βιωσιμότητα, ιδέες, και τόποι προς ανακάλυψη) και το πώς τα μεταφέρουμε όλα αυτά σε εσάς.

Χρώμα

Για να εκφράσουμε αυτήν τη φωτεινή, τολμηρή αίσθηση, έχουμε έναν πρόσχαρο νέο χρωματικό συνδυασμό που εμπνέεται από όλα όσα έχει να μας προσφέρει ο πλανήτης μας. Η παλέτα μας περιστρέφεται γύρω από ένα τολμηρό κυρίαρχο μπλε χρώμα, το Sky Blue, που αντιπροσωπεύει την καθαρότητα και την αισιοδοξία.

Έχουμε επίσης και μια υποστηρικτική παλέτα θερμών χρωμάτων, για τις πλούσιες αποχρώσεις που συναντάμε παντού, από τις πολύβουες πόλεις μέχρι τα παρθένα φυσικά τοπία. Ο συνδυασμός τους είναι σαν ένας φόρος τιμής στην ομορφιά του κόσμου μας αλλά και μια μόνιμη υπενθύμιση για το ότι πρέπει να τη διαφυλάξουμε ώστε να συνεχίσουμε τις εξερευνήσεις μας.

Γραμματοσειρά

Έχουμε επίσης και νέα γραμματοσειρά (λέγεται «Relative», σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει). Είναι καθαρή και χωρίς περιστροφές, όπως άλλωστε και ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζουμε όλα όσα κάνουμε.

Φωτογραφία

Η φωτογραφία μας βοηθά να σας ενημερώνουμε αλλά και να σας εμπνέουμε, γιατί έτσι σας μεταφέρουμε οπτικά σε μακρινές τοποθεσίες ενώ ταυτόχρονα σας δείχνουμε ρεαλιστικές εικόνες από μέρη και ανθρώπους. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να σας μεταφέρουμε πολύπλοκα μηνύματα μέσα από μία και μοναδική, πανίσχυρη εικόνα.