Η Ιταλία , η Chanel, το ασύρματο Internet και οι υπόλοιποι «νικητές» που ανέδειξαν τα ερωτηματολόγια της πρόσφατης έρευνας των Small Luxury Hotels of the World.
Η νέα έρευνα των Small Luxury Hotels of the World ™ (SLH) αποκαλύπτει τις νέες τάσεις στον τουρισμό πολυτελείας. Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε (με τη μορφή συμπλήρωσης ερωτηματολογίων) τον περασμένο Ιούνιο και Ιούλιο του 2014, συμμετείχαν σε αυτή περισσότεροι από 13.000 επισκέπτες των SLH ξενοδοχείων ανά τον κόσμο ενώ σύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματά της η Ιταλία αναδεικνύεται ως ο δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών πολυτελείας, η Chanel ως το κορυφαίο luxury brand και το δωρεάν ασύρματο ίντερνετ προτιμότερο από το δωρεάν πρωινό!
Πιο αναλυτικά, σχετικά με τις πολυτελείς ταξιδιωτικές προτιμήσεις…
Οι γαλλικοί οίκοι βρίσκονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στις πρώτες θέσεις της λίστας με τα δημοφιλέστερα luxury brands. Ο οίκος Chanel κατέκτησε την κορυφή ενώ την ακολουθούν τα Small Luxury Hotels of the World® (!) και ο Hermés. Ανάμεσα στα κορυφαία brands προτίμησης περιλαμβάνονται επίσης οι Prada, Louis Vuitton και Gucci.
Στο ερώτημα του αγαπημένου προορισμού πολυτελών διακοπών, η Ιταλία και οι προορισμοί εντός Ιταλίας υπερίσχυσαν, συγκεντρώνοντας το 13% των απαντήσεων. Ακολουθεί η Γαλλία και οι προορισμοί εντός Γαλλίας, αντιπροσωπεύοντας το 11,1%, ενώ οι Μαλδίβες καταλαμβάνουν την τρίτη θέση αφού τις επέλεξε το 8% των ερωτηθέντων. Οι Αυστραλοί, οι Λατινοαμερικανοί και οι κάτοικοι των ΗΠΑ, ωστόσο επέλεξαν το Παρίσι ως τον αγαπημένο τους προορισμό πολυτελών διακοπών, ενώ οι Κινέζοι, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί προτίμησαν τις Μαλδίβες ως κορυφαίο προορισμό διακοπών.
Σχετικά με τις Παροχές δωματίου Μini Βar…
Όταν ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να διαλέξουν την αγαπημένη τους παροχή εντός δωματίου, η πλειοψηφία τους (58%) επέλεξε μία μηχανή του καφέ/Nespresso, ενώ η αμέσως επόμενη επικρατέστερη επιλογή ήταν ένας σταθμός I-pod (22,8%). Αγαπημένο brand στο mini bar αναδείχθηκε η Coca-Cola, καθώς ήταν η πρώτη προτίμηση για τις περισσότερες κύριες αγορές με εξαίρεση τους Βρετανούς, τους Ρώσους και τους Αυστραλούς. Οι Βρετανοί επέλεξαν Bombay Sapphire ως το αγαπημένο τους brand από το mini bar, οι Ρώσοι το Evian, ενώ οι Αυστραλοί τη σαμπάνια Moët & Chandon.
Εξετάζοντας την κατανάλωση των προϊόντων από το mini bar, το κρασί, η μπίρα και η σαμπάνια ήταν η κορυφαία επιλογή επί του συνόλου των αγορών (33,5%) με εξαίρεση τη Γερμανική. Το μεγαλύτερο ποσοστό των Γερμανών (38,7%) προτίμησαν τα αναψυκτικά από τα δυνατά ποτά, τα σνακ, το κρασί, την μπίρα και τη σαμπάνια.
Σχετικά με τις αγαπημένες υπηρεσίες και τα χαρακτηριστικά ξενοδοχείων…
Όταν ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να διαλέξουν ανάμεσα σε ένα εστιατόριο ξενοδοχείου βραβευμένο με αστέρι Michelin ή ένα μπαρ στην οροφή ενός ξενοδοχείου, η πλειοψηφία προτίμησε το εστιατόριο (51,5% αντί 48,5%) με εξαίρεση τους Γερμανούς και τους Ρώσους (με το 66,9% και το 60% αντίστοιχα να προτιμούν το μπαρ). Επί του συνόλου των αγορών, ένας έμπειρος ξεναγός ξενοδοχείου (ή concierge) αναδείχθηκε προτιμότερος από τους έντυπους οδηγούς προορισμών που παρέχονται στα δωμάτια (71,3% αντί 28,7%), ενώ τα ξενοδοχεία που φιλοξενούν μόνο ενήλικες επικράτησαν αυτών που είναι φιλικά προς τα παιδιά (77,4% αντί 22,6%). Αντίστοιχα, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων έδωσαν έμφαση στη δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ έναντι του δωρεάν πρωινού (53,1% αντί 46,9%) με εξαίρεση τους Βρετανούς και τους Γερμανούς, οι οποίοι διάλεξαν το πρωινό (55,4% και 58,4% αντίστοιχα).
Όταν ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να ονομάσουν το πιο σημαντικό κριτήριο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου, το 59,6% επί του συνόλου των αγορών επέλεξε να έχει «χαρακτήρα/γοητεία», ενώ αμέσως μετά το 28% προτίμησε τις «πεντάστερες εγκαταστάσεις». Ωστόσο, οι απαντήσεις από την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ ανέδειξαν τις «προσωπικές εμπειρίες» ως το δεύτερο σημαντικότερο παράγοντα, ενώ οι Ρώσοι και οι Γερμανοί διάλεξαν την «ιδιωτικότητα/οικειότητα».
Ταξιδεύοντας με κατοικίδια
Εξετάζοντας τέλος τις απαντήσεις που αφορούν τα πολυτελή ταξίδια με κατοικίδια, το 7,3% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ταξίδευαν με το κατοικίδιο τους εφόσον αυτό ήταν δυνατόν και το 15,1% δήλωσε την προθυμία του να πληρώσει ένα επιπλέον ποσό για την περιποίηση των κατοικίδιων του. Τα πολυτελή κρεβάτια και το φαγητό περιλαμβάνονται ανάμεσα στις πρώτες θέσεις της λίστας (14,1% και 11,2% αντίστοιχα), όπως και η περιποίηση του τριχώματος (7,9%). Στην ερώτηση «τι είδους πολυτέλειες θα μπορούσε να απολαύσει το κατοικίδιο τους σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο», οι απαντήσεις ήταν ποικίλες, με χαρακτηριστότερη αυτή ενός Κινέζου λάτρη των σκύλων, ο οποίος πρότεινε ως μενού των κατοικίδιων το «ιβηρικό χοιρομέρι και χαβιάρι».