Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τις φωτογραφίες, έχουν θετικό αντίκτυπο και στην πώληση γαμήλιων προορισμών και επηρεάζουν σε μαγάλο βαθμό τα ζευγάρια που αναζητήσουν μοναδικές εμπειρίες για να κάνουν το γάμο τους θεαματικό.
Τα ζευγάρια αναζητούν για τον γάμο τους, σύμφωνα με τους ειδικούς, να μάθουν τις νέες τάσεις, τους καλύτερους προορισμούς και να κάνουν κάτι μοναδικό που δεν έχει ξανακάνει άλλος.
Τί ψάχνουν τα ζευγάρια στα social media για τον γάμο τους;
Για “πολύ μοναδικές τοποθεσίες, πέρα από τις τυπικές παραλίες. Ψάχνουν για πάρκα, τροπικούς κήπους και γενικά χώρους που κάνουν έναν γάμο ακόμα πιο μοναδικό, όπως οι ιδιωτικές βεράντες στον τελευταίο όροφο που “ανθίζουν σαν μανιτάρια”, το τελευταίο διάστημα.
Πέρα από την βεράντα που είναι και η τελευταία τάση, τα γαμήλια πάρτυ κλέβουν επίσης την παράσταση και σε αυτά τα ζευγάρια θέλουν να κάνουν περισσότερα από ότι στην τελετή.