Από τις 11 αεροπορικές εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα των Αμερικανών καταναλωτών Consumer Reports, η low cost Southwest Airlines κατέλαβε την υψηλότερη βαθμολογία από τους επιβάτες.

Πήρε την υψηλότερη βαθμολογία για την άνεση, εξυπηρέτηση, το προσωπικό της και την ευκολία του check-in, ενώ ήταν η μόνη αεροπορική εταιρεία που κέρδισε κορυφαίες αποδόσεις για τη διαφάνεια των τιμών.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Alaska Airlines και στην τρίτη η JetBlue με την Virgin America.

Οι αεροπορικές εταιρείες με τις χαμηλότερες θέσεις για τους επιβάτες ήταν η Frontier και η Spirit Airlines, οι οποίες έπεσαν κάτω από το μέσο όρο σε όλες τις κατηγορίες που εξετάστηκαν.

Ανάμεσα στα κριτήρια της έρευνας ήταν η άνεση και ο χώρος για τα πόδια των αεροσκαφών, ο χώρος της καμπίνας, η καθαριότητα, η εξυπηρέτηση του προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας, το φαγητό, τα ποτά, η σύνδεση WiFi και η διαφάνεις σχετικά με τα τέλη.