Μια νέα υπηρεσία για να μη χάνουν τις πτήσεις τους με ανταπόκριση προσφέρει στους επιβάτες του αεροδρομίου του Τορόντο Pearson, η συμμαχία αεροπορικών εταιρειών Star Alliance με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών ενός από τους σημαντικότερους κόμβους της Β.Αμερικής.

Η υπηρεσία αρχικά  ειδοποιεί άμεσα τους επιβάτες που βρίσκονται σε αναμονή και περιμένουν την πτήση τους με ανταπόκριση σε περίπτωση που έχουν αργήσει, ενώ υπάρχει η δυνατότητα προβολής εναλλακτικών επιλογών κατα τη διάρκεια της πρώτης πτήσης πριν την προσγείωση στο ενδιάμεσο αεροδρόμιο.

Με άλλα λόγια, η υπηρεσία προσπαθεί να εξασφαλίσει οτι οι επιβάτες θα φθάσουν στον τελικό τους προορισμό, ανεπηρρέαστοι από την αναμονή σε ενδιάμεσο αερολιμένα.

Προς το παρόν, την υπηρεσία χρησιμοποιεί η Air Canada, η Avianca, η Copa Airlines, η EGYPTAIR, η Ethiopian Airlines, η EVA Air, η LOT Polish Airlines, η Lufthansa, η TAP Air Portugal, η Turkish Airlines και η United, οι οποίες πραγματοποιούν 6000 εβδομαδιαίες πτήσεις από το αεροδρόμιο του Τορόντο σε 159 προορισμούς και 59 χώρες.