Θέτοντας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης στο επίκεντρο των δράσεων τους οι Δήμοι Κεφαλλονιάς διοργανώνουν για πρώτη φορά το φεστιβάλ Stay Active Kefalonia.

Ενώνουν δυνάμεις με τη Marketing Greece προσκαλώντας το ταξιδιωτικό κοινό να γνωρίσει μια άλλη γοητευτική πλευρά του προορισμού, σε μια εποχή του χρόνου που η φύση στα Επτάνησα είναι στα καλύτερα της.

Τριήμερο γεμάτο με συναρπαστικές υπαίθριες δραστηριότητες

Ειδικότερα, από τις 22 έως τις 24 Σεπτεμβρίου το Stay Active Kefalonia συστήνει στους επισκέπτες τη μοναδική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό του προορισμού μέσα από ένα τριήμερο γεμάτο με συναρπαστικές υπαίθριες δραστηριότητες όπως:

  • Πεζοπορία στον Εθνικό Δρυμό Αίνου, αναπόσπαστο τμήμα του Γεωπάρκου Κεφαλλονιάς – Ιθάκης, μέλος του Παγκόσμιου Δικτύου Γεωπάρκων της UNESCO.
  • Θαλάσσιο καγιάκ στην παραλία Σπάσματα.
  • Το Kefalonia Bike Challenge στον Πόρο.
  • Ποδηλασία για παιδιά στην Πλατεία Βαλλιάνου.
  • Giro di Paliki, ποδηλατικός γύρος στο Ληξούρι.
  • Ainos Mountain Marathon.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα διεξαχθεί από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο η ημερίδα «Sustainable Tourism Summit» με θέμα την Βιώσιμη Ανάπτυξη του Τουρισμού στην Κεφαλλονιά και την Ιθάκη.

Δράσεις της Marketing Greece για το Stay Active Kefalonia

Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και του ενδιαφέροντος για την πρωτοβουλία, αλλά και την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Κεφαλλονιάς η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και θα υλοποιήσει μια σειρά δράσεων για το Stay Active Kefalonia που περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία περιεχομένου (video και φωτογραφικό υλικό).
  • Activation με content creators από διεθνείς αγορές.
  • Πρόγραμμα προβολής μέσω των καναλιών επικοινωνίας της Marketing Greece σε social media posts, blog post και newsletter.

Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece δήλωσε σχετικά πώς η πρωτοβουλία των Δήμων Κεφαλλονιάς αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα αξιοποίησης των πόρων ενός προορισμού υπό το πρίσμα της βιώσιμης ανάπτυξης.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή τη συνεργασία καθώς όλοι οι συμμετέχοντες μοιραζόμαστε το κοινό όραμα για ένα βιώσιμο μοντέλο τουρισμού».

Από την πλευρά της η Μαρίνα Βεργωτή, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Αργοστολίου Κεφαλλονιάς, τόνισε πώς «οι Δήμοι Κεφαλλονιάς σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων, τοπικούς φορείς, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, αθλητικούς συλλόγους και εθελοντές ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να αναδείξουμε τον εναλλακτικό χαρακτήρα του νησιού μας, με την υποστήριξη της Marketing Greece.

Η Κεφαλλονιά μπορεί να προσφέρει μια μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων χαρίζοντας στους επισκέπτες της ξεχωριστές εμπειρίες.
Στόχος μας είναι το Stay Active Kefalonia να γίνει θεσμός συμβάλλοντας ταυτόχρονα σε ένα βιώσιμο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξη».

Δείτε εδώ το πρόγραμμα του Stay Active Kefalonia.