Η αεροπορική εταιρεία Turkish Airlines παρουσίασε το νέο διαφημιστικό της #StepOnEarth στο Super Bowl το 2020. Το μήνυμα της διαφήμισης είναι απλό. Το 1969 ο άνθρωπος προσγειώθηκε στο φεγγάρι και το 2020 δισεκατομμύρια άνθρωποι δεν έχουν πάει στο εξωτερικό.
Η νέα διαφήμιση της τουρκικής εθνικής αεροπορικής εταιρείας “γιορτάζει το πνεύμα της περιπέτειας” και σύμφωνα με το δελτίο τύπου “υπογραμμίζει τις μεγάλες εξερευνήσεις της ανθρωπότητας, ιδιαίτερα το πρώτο βήμα για η Σελήνη του 1969 “. Το #StepOnEarth θέλει να αναβιώσει “το αίσθημα της κατάκτησης που αισθάνθηκαν 600 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Η Turkish Airlines κάνει ταξίδια εφικτά για τρία άτομα που δεν είχαν πάει ποτέ στο εξωτερικό. και ταξιδεύουν σε ένα που δείχνουν ότι μπορεί να πηγαίνουν σε έναν άλλο πλανήτη, επειδή είναι τόσο όμορφο. Ξέρει κανείς πού είναι όλοι αυτοί οι προορισμοί;
Η διαφήμιση “καταγράφει τη δύναμη και το συναίσθημα του ταξιδιού σε άγνωστα τοπία και ορίζοντες και μας ενθαρρύνει να εξερευνήσουμε τον πλανήτη μας”.

“Αυτή η ταινία τιμά την ψυχή του εξερευνητή που κρύβουμε όλοι μας, δηλώνει ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και της εκτελεστικής επιτροπής της Turkish Airlines, İlker Ayci.
Ο πλανήτης μας έχει αμέτρητα θαύματα που περιμένουν να ανακαλυφθούν. Εκ μέρους της Turkish Airlines, της αεροπορικής εταιρείας που εξυπηρετεί τις περισσότερες χώρες του κόσμου, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενθαρρύνουμε να “διευρύνετε τους ορίζοντές σας” και να ανακαλύψετε την πλούσια ποικιλία πολιτισμών και τοπίων εδώ στη Γη “.

Η Turkish Airlines εκμεταλλεύεται στόλο 346 αεροσκαφών (επιβατών και φορτίων) που εξυπηρετούν 316 προορισμούς σε 126 χώρες.