Δυναμική παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών «Fruit Attraction», η οποία ξεκίνησε σήμερα στη Μαδρίτη και θα ολοκληρωθεί στις 24 Οκτωβρίου, έχει και φέτος το πρότζεκτ «Freskon Greece», υπό την οργανωτική ευθύνη της ΔΕΘ-Helexpo.

Η φετινή εθνική συμμετοχή του «Freskon Greece» περιλαμβάνει τις σημαντικότερες ελληνικές επιχειρήσεις φρούτων και λαχανικών, είναι ακόμα μεγαλύτερη από την περσινή και έχει αναβαθμισθεί τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση.
Συγκεκριμένα, η φετινή συμμετοχή απαρτίζεται από 21 εταιρείες και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Καλύπτει δε 315 τ.μ. εκθεσιακού χώρου έναντι 200 τ.μ. πέρυσι, σε ένα περίπτερο υψηλής αρχιτεκτονικής αισθητικής, όπου τα ελληνικά προϊόντα θα αναδειχθούν με μοναδικό τρόπο.

Το πρότζεκτ «Freskon Greece» αποτελεί πρωτοβουλία της Διεθνούς Έκθεσης Φρούτων και Λαχανικών «Freskon», η οποία διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-Helexpo κάθε Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη και είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της αγοράς φρούτων και λαχανικών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στόχος του είναι η οργάνωση και παρουσίαση ελληνικών εταιρειών του κλάδου σε εκθέσεις του εξωτερικού μέσα από ένα ιδιαίτερο concept, ενώ απώτερος σκοπός του είναι η καθιέρωση της ιδέας του «Freskon Greece» ως «αγγελιοφόρου» των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και δυνατοτήτων των ελληνικών επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο.

Με το «Freskon Greece» οι εταιρείες του κλάδου ταξιδεύουν σε μεγάλες εκθέσεις και αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.
Η οργανωτική εμπειρία και το διεθνές δίκτυο συνεργατών της ΔΕΘ-Helexpo εξασφαλίζουν την δυναμική πορεία του πρότζεκτ τόσο σε ποιοτικό επίπεδο όσο και σε πρακτικό επίπεδο αποτελεσμάτων για τους συμμετέχοντες.

Στο πλαίσιο της συμμετοχής του «Frescon Greece» στη «Fruit Attraction», πέραν της αμιγούς εκθεσιακής παρουσίας, η ΔΕΘ-Helexpo έχει προγραμματίσει επίσκεψη όλης της ελληνικής αντιπροσωπείας στην κεντρική λαχαναγορά τη Μαδρίτης «Merca Madrid».
Επίσης, ο εθνικός εκθεσιακός φορέας έχει οργανώσει b2b συναντήσεις μεταξύ αγοραστών και αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Η «Fruit Attraction» αποτελεί μία από τις κορυφαίες εκθέσεις του παγκόσμιου κλάδου των οπωροκηπευτικών.
Διοργανώνεται από τις IFEMA & FEPEX και πέρυσι φιλοξένησε 1.621 εκθέτες, ενώ οι επισκέπτες της ανήλθαν σε 81.235. Αναπτύσσεται σε οκτώ περίπτερα και καταλαμβάνει 55.000 τ.μ., όπου συμμετέχουν προμηθευτές φρούτων και λαχανικών, εταιρείες με υλικά συσκευασίας και ετικέτας, επιχειρήσεις μεταφορών, logistics, λιπασμάτων και παροχής υπηρεσιών.
Οι επισκέπτες της είναι εισαγωγείς, εξαγωγείς και επαγγελματίες του μάρκετινγκ, χονδρέμποροι και παραγωγοί.

Φέτος η «Fruit Attraction» φιλοξενεί την Ινδία, τη Σιγκαπούρη και την Κίνα ως Guest Importing Countries.
Μάλιστα, από την Ινδία και τη Σιγκαπούρη έχουν έρθει περισσότεροι από 100 έμποροι, προμηθευτές, εισαγωγείς και λιανοπωλητές.