Το 64% των ταξιδιωτών περιμένουν να κάνουν ένα ταξίδι αναψυχής εντός των επόμενων έξι μηνών. Και 1 στους 3 ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, επέλεξε να αναβάλει τα σχέδια του αντί να τα ακυρώσει λόγω της πανδημίας.
Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα MMGY Travel Intelligence.

Παρουσιάζοντας την επόμενη μεγάλη ευκαιρία της βιομηχανίας: The Stretch Season

Το 54% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν το φθινόπωρο φέτος κάτι που δεν έκαναν τα προηγούμενα χρόνια.

Αυτή η νέα ταξιδιωτική περίοδος, η Stretch Season, είναι μια ευκαιρία για τους ταξιδιώτες να κάνουν διακοπές.

  • Το 73% των ταξιδιωτών νιώθουν ασφαλέστερα όταν ταξιδεύουν με το δικό τους αυτοκίνητο.
  • Μόνο το 29% των επαγγελματιών ταξιδιωτών αναμένουν να κάνουν ένα επαγγελματικό ταξίδι τους επόμενους τρεις μήνες.
  • Ενώ η ζήτηση και το ενδιαφέρον για ταξίδια παραμένουν υψηλά, το ένα τρίτο των ταξιδιωτών παραθέτει ανησυχίες σχετικά με τα προσωπικά οικονομικά ως πιθανό εμπόδιο στο ταξίδι.

Τα πρότυπα ταξιδιού δεν θα επιστρέψουν στο φυσιολογικό αυτό το έτος. Για το πώς, πού και γιατί οι άνθρωποι θα επιλέξουν να ταξιδέψουν ποικίλλουν, με τα ζητήματα ασφάλειας και χρηματοδότησης να παραμένουν στον πυρήνα αυτών των αποφάσεων.

Η MMGY Travel Intelligence εκτιμά ότι η περίοδος Stretch θα αποδειχθεί μια περίοδος με τους ταξιδιώτες στο δρόμο φθινόπωρο και χειμώνα.

Οι ταξιδιωτικές μάρκες που θα ακολουθήσουν αυτά τα δεδομένα θα βρουν κοινό που είναι πρόθυμο να ταξιδέψει μέχρι το τέλος του έτους.