γράφει ο Γιάννης Τσιρογιάννης

Το κοιτάζεις, το ξανακοιτάζεις και όντως δεν χωρά στο νου σου πως αυτό το προσχολικό σχεδιαστικά παιχνίδι πήρε τελικά την άγουσα για την παραγωγή. Ένα αυτοκίνητο πόλης με στιλ αλλά και πρακτικότητα.

Εκκεντρικό, διαφορετικό, ξεχωριστό με προσωπικότητα που σε κάνει να γυρίσεις να το ξαναδείς, Δεν μοιάζει με κάτι άλλο είναι γεγονός.

Δεν πρόκειται για κλισέ, αλλά για πραγματικότητα. Από την παρθενική οπτική επαφή με το Ignis της Suzuki, νομίζεις πως έχεις απέναντι σου ένα γιγάντιο παιχνίδι του τρίχρονου γιου σου. Εξασφαλισμένο το χαμόγελο… Για σένα αλλά και τον γιό σου!

Ένα άλλο στοιχείο που μας άρεσε στο Ignis, είναι οι τεράστιοι χώροι στην προσεγμένη καμπίνα, τόσο αυτοί για τους επιβάτες, όσο κι εκείνοι στο χώρο αποσκευών. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως πρόκειται για ένα μίνι της κατηγορίας Α.

Αυτό σημαίνει λιγότεροι συμβιβασμοί, εντός και εκτός πόλης. Χώρους που αναζητάς με το κυάλι σε αυτοκίνητα του ανταγωνισμού, τα περισσότερα από τα οποία υιοθετούν “αστείους” σε χωρητικότητα χώρους αποσκευών. “Γενναίος” είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, ανάλογα βέβαια με την έκδοση που θα επιλέξεις.

Πάμε παρακάτω. Εδώ έχουμε επίσης μια δεμένη κατασκευή για μικρό Suzuki, με περίσσια αυτοπεποίθηση και όχι μετέωρο βήμα σαν κάτι άλλα άστοχα παραδείγματα του παρελθόντος. Πατάει με σιγουριά στον ασφαλτοτάπητα, το σύστημα διεύθυνσης δεν κάνει αγγαρεία και συνολικά το Ignis θυμίζει ενίοτε και…«μικρομέγαλο».

Δεν είναι το «πάφυλο» του χθες, ούτε απαιτεί ωτοασπίδες στο εσωτερικό, ακόμη και σε μεγάλη απόσταση.

Ένα μεγάλο «Yes» στους παρεξηγημένους Ιάπωνες, τόσο για τον πρωτόγνωρο αέρα crossover στη μικρότερη κατηγορία οχημάτων (διατίθεται και τετρακίνητο), όσο και για τον δοκιμασμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,2 λίτρων.

Τώρα, αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα (η απόδοση ανέρχεται στους 83 ίππους), τραβά ευχάριστα στην πόλη και καταναλώνει ταυτόχρονα ελάχιστο καύσιμο.

Πρόσημο θετικό λοιπόν για το μικρό αξιόλογο Suzuki με τις μεγάλες χρηστικές δυνατότητες, το ιδιαίτερο σουλούπι, τους μεγάλους χώρους επιβατών και την “ευέλικτη” διαμόρφωση του εσωτερικού. Η τιμή εκκίνησης είναι 14.680 ευρώ.