της Εύας Οικονομάκη

Στην υλοποίηση νέων projects που προσδίδουν υπεραξία στον ελληνικό τουρισμό, καθώς και στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της εκτός Ελλάδος εστιάζει το 2022 η SWOT Hospitality, η εταιρεία hotel management με έδρα την Αθήνα, που ειδικεύεται στη διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, στο Sales & Marketing και στις συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Τα σχέδια των επικεφαλής της εταιρείας, που έχει ήδη συνάψει ισχυρές συμφωνίες για την ανάληψη διαχείρισης ξενοδοχείων διεθνών εμπορικών brands, όπως η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts και διαθέτει πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από κορυφαίους παίκτες του κλάδου όπως η Accor S.A., η Intercontinental Hotels & Resorts και η Leading Hotels of the World, περιλαμβάνουν 5 νέα projects για το 2022.

Πέντε νέα projetcs

Στην κατεύθυνση αυτή, η εταιρεία θα κάνει ποδαρικό το 2022 με τη διαχείριση 5 νέων ξενοδοχείων σε πέντε κορυφαίους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, ενισχύοντας το portfolio της που ήδη περιλαμβάνει μονάδες που φέρουν διεθνώς αναγνωρισμένα brands.

Τον Μάιο του 2022 αναμένεται να ανοίξει το Magma Resort Santorini, The Unbound Collection by Hyatt, ιδιοκτησίας της οικογένειας Παπακαλιάτη, ενώ δύο μήνες νωρίτερα και συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2022 θα κάνει πρεμιέρα το Moxy Athens City (Marriott International) στην καρδιά της Αθήνας, ιδιοκτησίας των Dimand και Prodea. Toν Ιούλιο του νέου έτους θα ανοίξει το Monasty by Autograph Collection της Marriott International και θα είναι το πρώτο international branded ξενοδοχείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησία της Μηχανικής Περιβάλλοντος. Το Υi Mykonos, ιδιοκτησίας ORA Hospitality του Ομίλου Sawiris αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του τον Ιούλιο 2022, ενώ και το Lindian Village Rhodes, ιδιοκτησίας του επενδυτικού κεφαλαίου Zetland Capital, πρόκειται να εμπλουτίσει από το 2022 το ξενοδοχειακό δυναμικό της Ρόδου.

Ηδη, στο χαρτοφυλάκιο της SWOT περιλαμβάνονται το Nikki Beach, ιδιοκτησίας της ΜHV Mediterranean Hospitality Venture των Invel Real Estate, PRODEA Investments και YODA GROUP, καθώς και το Moxy Patra Marina, ιδιοκτησίας των Dimand και Prodea. To portfolio της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων και των projects που θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2022, είναι δυναμικότητας 1.000 δωματίων, ενώ ο τζίρος στα υπό διαχείριση ξενοδοχεία εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ.

Επέκταση στο εξωτερικό

Την ίδια στιγμή, οι μέτοχοι της εταιρείας, η οποία έχει υπό διαχείριση assets 150 εκατ. ευρώ, εξετάζουν επισταμένα, σε βάθος 3ετίας, τη συμμετοχή της SWOT σε νέα projects σε συνεργασία με θεσμικούς επενδυτές, διατηρώντας τη μειοψηφία στο σχήμα. Παράλληλα, οι επικεφαλής της εταιρείας διερευνούν την επέκταση των δραστηριοτήτων της SWOT εκτός των ελληνικών συνόρων, σε ορίζοντα διετίας-τριετίας, με αιχμή τα Βαλκάνια και την ανατολική Ευρώπη, όπου, όπως είπε ο πρόεδρος και ένας εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας, Στέλιος Κουτσιβίτης, έχει διαπιστωθεί ένα κενό στο κομμάτι της διαχείρισης των ξενοδοχειακών μονάδων.

Η στρατηγική περαιτέρω ανάπτυξης της SWOT για το 2022 περιλαμβάνει επιπλέον τη δημιουργία μιας πλατφόρμας Management ξενοδοχείων με διεθνή brands, ακολουθώντας την τάση που κυριαρχεί σε ΗΠΑ και δυτική Ευρώπη, τη μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων, καθώς και τη σύναψη συνεργειών ως διαχειρίστρια διεθνών brands ή white label operator με θεσμικούς, διεθνείς και τοπικούς επενδυτές, real estate developers και private equity funds που επενδύουν στον τουρισμό.

Η ταυτότητα της SWOT

«Τα ξενοδοχεία που εντάσσουμε στο χαρτοφυλάκιό μας θέλουμε να είναι landmarks, τοπόσημα στην περιοχή όπου βρίσκονται, να είναι luxury, μοντέρνα και να κυριαρχεί το lifestyle», επεσήμανε ο Πάνος Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος και εκ των βασικών μετόχων της SWOT, στο πλαίσιο παρουσίασης των νέων στόχων της εταιρείας.

H εταιρεία, η οποία συνολικά διαθέτει στο portfolio της 25 ξενοδοχεία, δίνει έμφαση στην υψηλή αισθητική, τη μοντέρνα αρχιτεκτονική και το branding κάθε μονάδας, ενώ εστιάζει ιδιαίτερα και στα F&B Concepts, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη. «Πιστεύουμε πάρα πολύ στο κομμάτι του branding, του story telling. Για εμάς είναι το ήμισυ του παντός», τόνισε ο Π. Κωνσταντινίδης.

Την εταιρεία ίδρυσε το 2013 ο Γιώργος Χ. Κωνσταντινίδης, ο οποίος κατέχει και τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της REDS S.A. του ομίλου EΛΛΑΚΤΩΡ, ενώ στην ηγετική ομάδα της SWOT ανήκει επίσης ο Νίκος Ν. Κωνσταντινίδης, ως διευθύνων εταίρος και εκ των βασικών μετόχων της SWOT.

Οι υπηρεσίες

Η SWOT προσφέρει ένα εύρος υπηρεσιών που κυμαίνονται από τη διαχείριση ξενοδοχείων, την ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, το Sales & Marketing, τις καινοτόμες ιδέες για το F&B, τη συμβουλευτική, τη διαχείριση τουριστικών επενδύσεων αλλά και την οργάνωση forum.