της Εύας Οικονομάκη

Την επέκταση της SWOT Hospitality εκτός των ελληνικών συνόρων ανακοίνωσε χθες, στο πλαίσιο εκδήλωσης για τον εορτασμό των 10 χρόνων από την ίδρυση της εταιρείας, ο Στέλιος Κουτσιβίτης, πρόεδρός της.

Οπως τόνισε, η SWOT σύναψε πριν από λίγες ημέρες προσύμφωνο για ένα project της Marriott στη Σερβία, κίνηση που ενισχύει τη συνεργασία της εταιρείας με τη διεθνή ξενοδοχειακή αλυσίδα. Μάλιστα, επεσήμανε ότι η ανάπτυξη της SWOT Hospitality στρέφεται πλέον στο εξωτερικό, παρά το γεγονός ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες, το επόμενο επενδυτικό εγχείρημα της εταιρείας θα αφορά ένα μεγάλο έργο στην Ελλάδα.

«Η επιτυχία της SWOT βασίζεται στο DNA», επεσήμανε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πάνος Κωνσταντινίδης. «Δίνουμε μεγάλη έμφαση στο lifestyle, στη διασκέδαση, στη μόδα. Εχουμε αντιληφθεί ότι ο ταξιδιώτης επιλέγει να πηγαίνει σε ξενοδοχεία που έχουν ζωή», προσέθεσε.

«Όταν το 2013 ιδρύθηκε η Swot, όλοι θεωρούσαν ότι ήταν μια τρέλα. Εμείς τότε εντοπίσαμε ένα κενό στην αγορά, το οποίο θεωρούσαμε ότι μπορούμε να το καλύψουμε. Το καλύψαμε σε έναν βαθμό, αλλά έχουμε συνέχεια», είπε ο Γιώργος Κωνσταντινίδης, συνιδρυτής της Swot.

Η νεότερη προσθήκη στο portfolio της SWOT Hospitality είναι το Lindian Village Beach Resort Rhodes, το οποίο μόλις πριν από λίγες ημέρες επανασυστήθηκε στους επισκέπτες του. Με προνομιακή τοποθεσία κοντά στην πόλη της Λίνδου, το ξενοδοχείο, δυναμικότητας 188 δωματίων, αποτελεί το τελευταίο μέλος του συνεχώς αυξανόμενου portfolio της Curio Collection by Hilton.

H SWOT Hospitality διαχειρίζεται ένα portfolio 10 ξενοδοχείων αξίας 200 εκατ. ευρώ και συνεργάζεται με τις πιο καταξιωμένες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων όπως η Hilton, η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts.