Το ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό περιοδικό Which? παροτρύνει τους αναγνώστες του να επιλέγουν την Jet2 για τα ταξίδια τους, αντί της Ryanair ή της British Airways.

H Jet2 σημείωσε τεράστια άνοδο στην ετήσια ταξιδιωτική έρευνα του περιοδικού, σε αντίθεση με τις άλλες δύο αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες δεν δέχτηκαν πολύ καλές κριτικές.

Χάνει συνεχώς έδαφος η British Airways

Η British Airways μόλις πριν από τέσσερα χρόνια, είχε βαθμολογηθεί μία από τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου. Στην πρόσφατη έρευνα βαθμολογήθηκε ως μία από τις χειρότερες.

Οι επιβάτες διαμαρτυρήθηκαν για την ποιότητα των τροφίμων και ποτών, την άνεση των καθισμάτων και την αξία των υπηρεσιών που παρείχε η εταιρεία, σε σχέση με τα χρήματα που έδωσαν. Το ποσοστό ικανοποίησης πελατών έφτασε μόλις το 55%.

Τo Which? ζήτησε από περισσότερους από 6.500 ταξιδιώτες να αξιολογήσουν τις εμπειρίες τους από πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των 12 μηνών. Οι επιβάτες κλήθηκαν να περιγράψουν τις εμπειρίες τους από την εξυπηρέτηση πελατών, την επιβίβαση και το περιβάλλον της καμπίνας.

Η κάποτε αγαπημένη British Airways, ήρθε η τρίτη από το τέλος στην βαθμολογία, όσον αφορά τα κοντινά δρομολόγια. Στα μακρινά, η βαθμολογία ήταν ακόμα χειρότερη, αφού η εταιρεία βρέθηκε δεύτερη από το τέλος.

Οι αποτυχίες των τεχνολογικών πληροφοριών, οι απεργίες και οι μαζικές ακυρώσεις πτήσεων, οδήγησαν στην πτώση της αεροπορικής εταιρείας στις εκτιμήσεις των πελατών. Μερικοί επιβάτες είχαν τόσο κακές εμπειρίες που δήλωσαν ότι δεν θα πετούσαν ποτέ ξανά με την British Airways.

H Jet2 ανεβαίνει προς την κορυφή

Ωστόσο, οι ταξιδιώτες σε κοντινούς προορισμούς επαίνεσαν την Jet2. Η αεροπορική έλαβε συνολική βαθμολογία πελατών 79% και πέντε αστέρια για εξυπηρέτηση πελατών. Οι επιβάτες την χαρακτήριζαν ιδιαίτερα συχνά ως «φιλική» και «αποτελεσματική».
Η Virgin Atlantic πέτυχε ποσοστό 72% στην εξυπηρέτηση πελατών.
Η βαθμολογία της EasyJet έφτασε το 65% και και τα τέσσερα αστέρια σε σχέση με την αξία των χρήματα σε σχέση με τις υπηρεσίες.

Η Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία μικρών αποστάσεων, με βαθμολογία μόλις 44%.
Οι πελάτες έδωσαν στην εταιρεία το χαμηλότερο δυνατό σκορ. Από ένα αστέρι δηλαδή σε όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της επιβίβασης, της εξυπηρέτησης πελατών και της εμπειρίας καμπίνας. Στην σχέση αξίας-τιμής η εταιρεία κατόρθωσε να βαθμολογηθεί με δύο αστέρια.