Τα σαββατοκύριακα της Θεσσαλονίκης αποκτούν μια νέα γευστική ατζέντα και τα ξενοδοχεία της πόλης ανοίγουν τις πόρτες τους για να συστήσουν το thessbrunch.

To project που τρέχει με πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, στόχο έχει να προσφέρει πολλές και διαφορετικές προτάσεις για το brunch, δίνοντας την ευκαιρία όχι μόνο στους επισκέπτες αλλά και στους κατοίκους της πόλης να το απολαύσουν.

To brunch είναι η αγγλική συνήθεια που εξειδικεύτηκε στις ΗΠΑ και αποκτά όλο και περισσότερους φίλους διεθνώς. Τα ξενοδοχεία της κοσμοπολίτισσας Θεσσαλονίκης, που έχει ανακηρυχθεί «πρωτεύουσα της γαστρονομίας» από το Διεθνή Τύπο (π.χ. New York Times, Guardian), όχι μόνο ακολουθούν αυτή την τάση, αλλά την εξελίσσουν και παρουσιάζουν πλέον με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο το γνωστό ελληνικό «δεκατιανό».

Το brunch έρχεται να καλύψει το ενδιάμεσο από το breakfast ως το lunch, από όπου πήρε και το χαρακτηριστικό όνομά του. Μαζί με το Θες από το Θέλεις, ή αλλιώς το Thess από την αγγλική ονομασία Thessaloniki, δημιουργήθηκε το thessbrunch, μία φρέσκια γαστρονομική πρόταση των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης.

Το υπέροχο πρωινό που σερβίρουν τα ξενοδοχεία της πόλης εμπλουτίζεται και διαρκεί περισσότερες ώρες, δεν έχει περιορισμούς στις γεύσεις, σέβεται τη νωχελική μας διάθεση, είναι ανοιχτό σε κάθε είδους πιθανούς συνδυασμούς εδεσμάτων και ροφημάτων, είναι thessbrunch!

Στο thessbrunch συνδυάζονται αρμονικά πιάτα γεμάτα χρώματα με γεύσεις αλμυρές ή γλυκές. Αυγά μαγειρεμένα όπως μπορεί κανείς να φανταστεί -ομελέτα, ποσέ, τηγανητά- με φρυγανισμένα ψωμάκια ή bagels. Βάφλες με σοκολάτα και φρέσκιες φράουλες, pancakes με πραλίνα και φρούτα είναι μόνο ελάχιστες από τις γευστικές επιλογές που προσφέρει.

Το χρονικό πάντρεμα αργά το πρωί – νωρίς το μεσημέρι επιτρέπει εκτός από συνοδευτικούς φρέσκους χυμούς και πληθώρα ελαφριών κοκτέιλ δίχως χρονικές τύψεις, επιβεβαιώνοντας έτσι τη συνδυαστική χρονική γοητεία του.

Το thessbrunch είναι σίγουρα μια γευστική εμπειρία που δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο.

Το thessbrunch θα φιλοξενείται σε διαφορετικό ξενοδοχείο της πόλης και σε επιλεγμένα χρονικά διαστήματα (καλοκαιρινό thessbrunch, φθινοπωρινό thessbrunch, χριστουγεννιάτικο thessbrunch κλπ), με το πρώτο να πραγματοποιείται την 28 Μαΐου στο ξενοδοχείο The Excelsior. Εν συνεχεία τη σκυτάλη παίρνουν τα ξενοδοχεία: Electra Palace, Grand Palace, Holiday Inn Thessaloniki, Hyatt Regency Thessaloniki, Makedonia Palace, Mediterranean Palace, Nikopolis Thessaloniki, Anatolia  Hotels Thessaloniki, City Hotel, Colors Urban, Di Tania, Golden Star City Resort και Le Palace.

  • www.thessbrunch.com

Για τις ανάγκες του project η ΕΞΘ δημιούργησε το γαστρονομικό portal www.thessbrunch.com, όπου μπορείτε να ενημερωθείτε για τα συμμετέχοντα ξενοδοχεία, τα μενού, καθώς και για το ειδικά διαμορφωμένο blog “Food4Though”, στο οποίο θα υπάρχουν αναφορές για τους chefs, posts από food bloggers & διατροφολόγους. Επίσης αναρτημένα στο portal θα υπάρχουν τόσο το πρόγραμμα του thessbrunch με τις συγκεκριμένες ημερομηνίες, όσο και το ξενοδοχείο που θα το φιλοξενεί κάθε φορά.

Σύντομα η ΕΞΘ θα φιλοξενήσει έγκριτους food bloggers, bloggers και δημοσιογράφους ώστε να προωθήσει τη γαστρονομία της πόλης και το thessbrunch μέσα από άρθρα σε έντυπα, ιστοσελίδες και ΜΜΕ.

#koulouriofthemoth

Στα πλαίσια του thessbrunch, ξεκινά και ο πρώτος διαγωνισμός με το hashtag #koulouriofthemonth που απευθύνεται στο ευρύ κοινό όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά ολόκληρης της Ελλάδας και του εξωτερικού, επιλέγοντας ένα από τα δημοφιλή προϊόντα της πόλης που δεν είναι άλλο από το πασίγνωστο κουλούρι Θεσσαλονίκης.

Το κοινό θα μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες που θα αναρτά, χρησιμοποιώντας απλά ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης σαν να είναι κορνίζα, τοποθετώντας το ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα σημεία όπως κτίρια, πρόσωπα, πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Αρκεί να ανεβάσει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή να στείλει μήνυμα στα social media του thessbrunch.

Κάθε μήνα, η φωτογραφία που θα συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth θα κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη εφόσον ο συμμετέχων νικητής διαμένει εκτός Θεσσαλονίκης, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς θα είναι ένα thessbrunch για 2 άτομα σε ένα από τα ξενοδοχεία που θα συμμετέχουν στο project.

Κύριος χορηγός αερομεταφορών του thessbrunch project είναι η αεροπορική εταιρεία Ellinair.