Σύνταξη: tourismtoday.gr

Την καινούργια διαφημιστική καμπάνια «This is Arcadia» παρουσίασε το Επιμελητήριο Αρκαδίας. Με στόχο τη δημιουργία της νέας ταυτότητας της Αρκαδίας ως τουριστικού προορισμού.

Η καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας για τον τουρισμό ξεκίνησε δυναμικά με την στήριξη του ΕΟΤ. Και την προώθηση της διαφημιστικής ταινίας σε όλη την ομογένεια.

Η διαφημιστική ταινία, κύριο συστατικό για την τουριστική καμπάνια, εδραιώνει την Αρκαδία στη συνείδηση των επισκεπτών ως προορισμό που διαθέτει τα πάντα, με έμφαση στην προσφορά των εμπειριών και όχι μόνο στις ενδιάμεσες υπηρεσίες, δίνοντάς τους μια μοναδική και αυθεντική ταυτότητα.

Παράλληλα αναδεικνύει την ποικιλομορφία, την εξειδίκευση και τη διαφοροποίηση των τουριστικών προϊόντων, με κύριο γνώμονα τις νέες τάσεις ζήτησης για βιωματικές δραστηριότητες στην Αρκαδία, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα την περιοχή ως ιδανικό προορισμό τόσο για εναλλακτικά όσο και για οικογενειακά ταξίδια.

Διττός στόχος

Απώτερος σκοπός του εγχειρήματος «This is Arcadia» είναι:

  • O επαναπροσδιορισμός της Αρκαδίας ως προορισμός με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις, ένας τόπος αμέτρητων εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης όλο τον χρόνο.
  • H Αρκαδία να επανακαθοριστεί στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδος, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής και την στήριξη του αρκαδικού επιχειρείν.

Την παρουσίαση της τουριστικής καμπάνιας έκαναν ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Τρουπής, ο πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Σαμπράκος, και ο υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Γιάννης Μπουρτσουκλής.

Τις εργασίες της εκδήλωσης χαιρέτισαν ο υφυπουργός Εξωτερικών, Κώστας Βλάσης, ο πρώην υπουργός Εξωτερικών, πρώην υπουργός Αμύνης και τ. Επίτροπος Μετανάστευσης Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Κώστας Ζήκος, που εκπροσώπησε τον Γ.Γ. ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, οι βουλευτές Αρκαδίας Γιώργος Παπαηλίου και Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, o Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας, Χρήστος Λαμπρόπουλος, η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Άννα Καλογεροπούλου και ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και Πρόεδρος Ξενοδόχων Αρκαδίας, Κωνσταντίνος Μαρινάκος.

Παρακαταθήκη η καμπάνια

«Το βίντεο φιλοδοξεί να αποτελέσει παρακαταθήκη και σημαντικό εργαλείο. Είναι μια σημαντική πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας που εντάσσεται στην καμπάνια “All you want is Greece” του υπουργείου Τουρισμού. Είναι ένα εξαιρετικό δείγμα ορθής πρακτικής του Επιμελητηρίου Αρκαδίας.

Η γη της Αρκαδίας αντιπροσωπεύει την Ελλάδα των τεσσάρων εποχών. Η Αρκαδία θα αναδειχθεί σε πρώτο προορισμό, αφού έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα. Οι δράσεις του Επιμελητηρίου βοηθούν σημαντικά», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, μέσω βιντεοσκοπημένου μηνύματός του.

«Σε μια περίοδο που η συνεισφορά του τουρισμού στην οικονομία μας είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία, πρέπει με ταχύτατους ρυθμούς να διαμορφώσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ένα φιλικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον, που θα εξασφαλίζει σταθερότητα και θα ενισχύει κάθε πρωτοβουλία με αναπτυξιακές προοπτικές», τόνισε ο Γιάννης Τρουπής.

Στη διάρκεια του χαιρετισμού του ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας μίλησε για τη φιλοσοφία του brand name “Arcadia”, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Είναι γνωστό ότι το brand name Arcadia αποτελεί ένα εξόχως ισχυρό τοπόσημο στη δυτική ιστορία, είναι διεθνώς αναγνωρίσιμο και το συναντάμε σε τομείς κοινωνικής, επιχειρηματικής και οικονομικής δραστηριότητας όπου το έχουν οικειοποιηθεί και εμείς τους ευχαριστούμε για τη διαφήμιση» είπε χαρακτηριστικά.

Ενίσχυση του τουρισμού

Κύριος άξονας της συζήτησης των ομιλητών, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να συγχαρούν το Επιμελητήριο τόσο για την πρωτοβουλία όσο και για την «υψηλής αισθητικής» ταινία, όπως την χαρακτήρισαν, ήταν η ενδυνάμωση του τουρισμού στην Αρκαδία.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης ο υφυπουργός Εξωτερικών, Κώστας Βλάσης, διαβεβαίωσε ότι θα συνδράμει στην προώθηση της καμπάνιας στην ομογένεια, ενώ ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Κώστας Ζήκος, φανερά ικανοποιημένος από το εγχείρημα του Επιμελητηρίου, επεσήμανε:

«Είναι από τις μοναδικές περιπτώσεις Επιμελητηρίων της χώρας, που σε αυτή τη δύσκολη εποχή αποφασίζει να αναπτύξει αυτή την πρωτοβουλία στο πλαίσιο των προσπαθειών της χώρας να ξαναβγεί στην αγορά» και δεσμεύτηκε για την προβολή της ταινίας στο application του ΕΟΤ και στο νέο Portal.

Ο πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Σαμπράκος, παρουσίασε τις ξενοδοχειακές υποδομές και καταλύματα της Αρκαδίας, αναδεικνύοντας την πρωτοβουλία «Αγαπήνωρ», ενώ ο υπεύθυνος Συμβουλευτικής Επιχειρήσεων του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Μπουρτσουκλής, αναφέρθηκε στο concept της ταινίας.

Σημειώνεται ότι στο αρκαδικό portfolio τουριστικών προϊόντων εντοπίζονται σχεδόν όλοι οι κύριοι τομείς της τουριστικής βιομηχανίας, όπως περιηγητικός, ευεξίας, ενναλακτικός, αναρριχητικός, υπαίθριος, αθλητικός, γαστρονομικός, αρχαιολογικός, πολιτιστικός, θρησκευτικός και παραθεριστικός.

Με τα παραπάνω τουριστικά προϊόντα να εδραιώνουν την Αρκαδία στη συνείδηση των επισκεπτών ως προορισμό που διαθέτει τα πάντα, είναι σημαντικό να δοθεί έμφαση στην προσφορά των εμπειριών και όχι μόνο στις ενδιάμεσες υπηρεσίες, δίνοντάς τους μια μοναδική και αυθεντική ταυτότητα.

Τι περιλαμβάνει περιλαμβάνει η καμπάνια

Η νέα καμπάνια που παρουσίασε το Επιμελητήριο Αρκαδίας περιλαμβάνει:

  • 4λεπτη διαφημιστική ταινία
  • Εκδηλώσεις για την παρουσίαση της διαφημιστικής ταινίας στην Τρίπολη, πάντα με τη συνεργασία των Δήμων και των φορέων τουρισμού, στην Αθήνα και  σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδος
  • Προώθηση στα Social Media
  • Προώθηση στον ηλεκτρονικό τύπο
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Fam Trips
  • Γαστρονομικά Φεστιβάλ
  • Προώθηση της ταινίας σε όλη την ομογένεια

Δείτε ολόκληρο το βίντεο της νέας καμπάνιας: