«Η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή ο προορισμός μας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και αυτή τη στιγμή το 30% των κρατήσεών μας είναι για την Ελλάδα, ενώ οι κρατήσεις για ορισμένα δημοφιλή ελληνικά νησιά, όπως η Ρόδος, είναι ήδη επτά φορές περισσότερες από πέρυσι» , τόνισε ο Alan French , Διευθύνων Σύμβουλος της Thomas Cook , κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Αθήνα.
Η νέα Thomas Cook, η οποία αναδείχθηκε μετά την επανέναρξή της ως μια διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση από τον διεθνή όμιλο Fosun Tourism Group, κατάφερε να ξεπεράσει τις προκλήσεις της πανδημίας και να πετύχει υψηλό ρεκόρ με περισσότερες από 25.000 κρατήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους , ενώ αναπτύσσεται μια ισχυρή βάση δεδομένων με περίπου 100.000 πελάτες.
«Είμαστε πολύ θετικοί για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού το 2022. Η Ελλάδα διαδραματίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ιδιαίτερα για τους παραθεριστές της Thomas Cook, είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς μας. Η Ελλάδα είναι μια φανταστική χώρα που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διακοπών που ταιριάζουν σε όλους τους ταξιδιώτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, επομένως αναμένουμε ότι η δημοτικότητά της θα συνεχιστεί» , δήλωσε ο Alan French . «Είναι στρατηγική μας απόφαση να εντείνουμε τις δραστηριότητές μας στην περιοχή με την επέκταση των συνεργασιών μας με την ελληνική ξενοδοχειακή βιομηχανία», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον κ. French, το νέο ευέλικτο μοντέλο της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα στην Thomas Cook να προσφέρει μια τεράστια ποικιλία διακοπών στην Ελλάδα για πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία όπου κυκλοφόρησε πρόσφατα. «Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις πολλές και ποικίλες αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και τους τύπους καταλυμάτων για να προσφέρουμε στους πελάτες μας επιλογές και ευελιξία» , σημείωσε.
Η στρατηγική της εταιρείας στην Ελλάδα ήδη αποδίδει καρπούς. Η Ρόδος είναι το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί, ακολουθούμενη από την Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα και τη Σαντορίνη, ενώ για ζευγάρια, η Ρόδος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός καλοκαιρινών διακοπών συνολικά και η Σαντορίνη είναι η τρίτη πιο δημοφιλής. Για όλους αυτούς τους προορισμούς, υπάρχει ήδη αρκετά μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις σε σχέση με το 2021.
Συγκεκριμένα, οι κρατήσεις για τη Ρόδο είναι επτά φορές περισσότερες από πέρυσι, για την Κω είναι 5,2 φορές, για την Κρήτη είναι 4,6, για τη Σαντορίνη είναι 3,9 φορές υψηλότερη και για την Κέρκυρα είναι 3,6 φορές υψηλότερη. Όσον αφορά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, το αφεντικό της Thomas Cook σημείωσε ότι οι κρατήσεις είναι υψηλότερες τώρα από ό,τι πριν από έξι εβδομάδες και οι πελάτες φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο για τον πόλεμο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι οι πελάτες κάνουν κράτηση ακόμη πιο κοντά στην αναχώρηση από πέρυσι.”
Το 52% των κρατήσεών μας είναι για τις επόμενες 10 εβδομάδες” , είπε.
Από την άλλη πλευρά, ο κ. French τόνισε το γεγονός ότι οι δαπάνες συνεχίζουν να αυξάνονται καθώς οι άνθρωποι επιδίδονται σε ξενοδοχεία 4* και 5* και περισσότερα all-inclusive. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για την Ελλάδα, το 45% των ταξιδιωτών προτιμά ελληνικά ξενοδοχεία 5*, ενώ το 58% τείνει σε πακέτα all inclusive ξενοδοχείων.
Παράλληλα, η μέση δαπάνη για τις διακοπές των ταξιδιωτών στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 2.600€, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι. «Ο μέσος όρος των δαπανών στην Ελλάδα είναι 30% υψηλότερος από ό,τι στην Ισπανία, γεγονός που αντικατοπτρίζει υψηλότερη κατηγορία ξενοδοχείων all inclusive και υψηλότερη», δήλωσε ο Alan French.