Η Ελλάδα καταγράφει μία “πραγματικά δυναμική επιστροφή” στην βρετανική τουριστική αγορά, on line και συμβατική, με το ενδιαφέρον και τις κρατήσεις να εμφανίζουν πολύ μεγάλη αύξηση σε σύγκριση με τις αρχές του έτους και φυσικά και με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Δεν το λέμε εμείς, ο διευθυντής Sales, marketing and e-commerce του Thomas Cook, Mike Hoban το λέει!
Σχολιάζοντας τα στοιχεία από το Holiday Monitor του τουριστικού οργανισμού, ο M. Hoban υπογράμμισε ότι η Ελλάδα ανέβηκε στη θέση του δεύτερου δημοφιλέστερου προορισμού ως προς τα στοιχεία ζήτησης που καταγράφει και όλα δείχνουν ότι η χώρα μας θα κινηθεί πολύ δυναμικά και στις πωλήσεις.
Οι αναζητήσεις και το ενδιαφέρον για Σαντορίνη (μιλάνε για διπλασιασμό!), Κρήτη, Ζάκυνθο αλλά και Κεφαλονιά είναι σημαντικά αυξημένες και όχι μόνον για πακέτα all-inclusive αλλά και σε άλλες κατηγορίες προιόντων και υπηρεσιών.
Δηλαδή, αυτό μας λέει ο κ. Hoban είναι ότι υπάρχει και ζήτηση για Ελλάδα που δεν βασίζεται μόνον στο value for money και γενικώς στο κόστος. Να επισημάνουμε ότι μέχρι τώρα, φέτος, στο site του Thomas Cook, thomascook.com έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 32 εκατ. αναζητήσεις προορισμών!
Βεβαίως, υπάρχει και η άλλη “αιχμή”. Σχολιάζοντας τα ευρήματα του Holiday Monitor, “εκπρόσωπος” του ABTΑ, στο travelmole, δηλώνει μεταξύ άλλων, ότι ναι, θετικά πάει η Ελλάδα αλλά αν εξελιχθούν έτσι δυνατά και οι κρατήσεις είναι “σημαντικό, με αυτά τα θετικά μηνύματα, οι ελληνικές επιχειρήσεις να μην σπεύσουν να αυξήσουν τις τιμές τους, όπως έκαναν στο παρελθόν”.