Ο Thomas Cook στοχεύει στην ταχέως αναπτυσσόμενη Κινεζική εξερχόμενη αγορά.

Μία αγορά που θα συνεχίσει να αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς για τα επόμενα χρόνια και ο Οργανισμός στοχεύει να δημιουργήσει μια ισχυρή θέση, σύμφωνα με τα στελέχη του.

Η Κίνα είναι ήδη η μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά στον κόσμο και είναι έτοιμη να αναπτυχθεί κατά 15-20% ετησίως τα επόμενα χρόνια, δήλωσε ο Alessandro Dassi, Γενικός Διευθυντής της Thomas Cook China.

Η εταιρεία Thomas Cook, που δημιουργήθηκε στην Κίνα πριν από ένα χρόνο σε συνεργασία με τον Κινέζο μέτοχο Fosun, αναμένει να έχει πουλήσει περίπου 20.000 διακοπές μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 2017 και στη συνέχεια να επιτύχει υψηλή ανάπτυξη για το επόμενο έτος.

“Αναμένουμε ότι η επιχείρησή μας θα αυξηθεί περισσότερο από 10 φορές τους επόμενους 12 μήνες. Αυτό θα σήμαινε περίπου 200.000 πελάτες μέχρι τα τέλη του 2018. Στόχος μας είναι να κάνουμε την Κίνα μια σημαντική αγορά για τον Thomas Cook Group, συγκρίσιμη με τις ήδη καθιερωμένες αγορές πηγών στην Ευρώπη”, δήλωσε ο κ.Dassi.

Οι κύριες τάσεις των πελατών περιλαμβάνουν την αύξηση -των έμπειρων ταξιδιωτών- από τις μεγάλες πόλεις σε πιο παραδοσιακούς νέους προορισμούς, σε βιωματικά ταξίδια και ταξίδια ειδικού ενδιαφέροντος σε ατομική βάση.

Επιπλέον, υπήρχαν και νέοι πελάτες που ενδιαφέρονται για μικρότερες πόλεις και φθηνά πακέτα για παραδοσιακά αξιοθέατα.