Περισσότερα ξενοδοχεία στη Μεσόγειο, διευρυμένες προσφορές για οικογένειες αλλά και ατομικές επιλογές είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του προγράμματος της Thomas Cook Γερμανίας για το καλοκαίρι του 2018 μετά από έντονη ανάπτυξη φέτος.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας της Γερμανίας πραγματοποίησε ισχυρές κρατήσεις το καλοκαίρι, με συνολική αύξηση 13% στην περιοχή της ηπειρωτικής Ευρώπης.

Συγκεκριμένα, η Ελλάδα ήταν ο μεγάλος νικητής με 27% αύξηση στις κρατήσεις από την περιοχή της Κεντρικής Ευρώπης (που περιλαμβάνει τις αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας), ενώ η Βουλγαρία, η Κροατία, η Αίγυπτος, η Ιταλία και η Πορτογαλία επωφελήθηκαν από διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. Οι πωλήσεις στην Ισπανία ήταν σε σταθερά υψηλό επίπεδο ενώ παρατηρήθηκε μικρή μείωση στις κρατήσεις της Τουρκίας.

Για το καλοκαίρι του 2018, ο Thomas Cook Γερμανίας παρουσίασε ένα μίγμα νέων ξενοδοχείων και πρόσθετων υπηρεσιών. Πιο αναλυτικά, θα προσφερθούν 21 νέα ομαδικά ξενοδοχεία το επόμενο καλοκαίρι, μεταξύ των οποίων 8 θέρετρα club Aldiana (μετά την πρόσφατη στρατηγική εταιρική σχέση και απόκτηση μεριδίων), 5 ξενοδοχεία Sentido και το νέο Casa Cook στην Κρήτη.

Όσον αφορά στους προορισμούς, το χαρτοφυλάκιο του ξενοδοχείου έχει επεκταθεί κυρίως στη Δυτική Μεσόγειο, ιδιαίτερα στην Ελλάδα με 22 νέα ακίνητα μόνο στην Κρήτη, στην Ιταλία με 10 ακόμη ξενοδοχεία στη Σαρδηνία καθώς και σε άλλες περιοχές και 13 νέα ακίνητα στην Κροατία. Παράλληλα, η χωρητικότητα πτήσεων αυξήθηκε στην Κροατία (+ 15%), την Πορτογαλία (+ 15%), το Μαρόκο (+ 20%) και τη Σαρδηνία, ενώ η Condor θα πετάξει εβδομαδιαίως στη Σητεία στην Κρήτη για να μειώσει τις ώρες μεταφοράς ξενοδοχείων.

Οι οικογένειες παραμένουν στο επίκεντρο για τον Thomas Cook. Προς αυτή την κατεύθυνση πάρχει ένα ανασχεδιασμένο φυλλάδιο οικογενειακών διακοπών, νέες ετικέτες προϊόντων για ξενοδοχεία που ταιριάζουν στις οικογενειακές διακοπές και ένα προαιρετικό «πακέτο οικογενειακών ταξιδιών» που περιλαμβάνει δωρεάν catering εν πτήση και κρατήσεις θέσεων που επιτρέπει σε οικογένειες τεσσάρων ατόμων να εξοικονομήσουν μέχρι και € 120.

Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το προτιμώμενο δωμάτιο τους σε 300 ξενοδοχεία το προσεχές καλοκαίρι μέσω της επεκτεινόμενης επιλογής ‘My Room’.

“Με όλες τις καινοτομίες μας, εστιάζουμε σαφώς στις επιθυμίες των πελατών μας, σύμφωνα με την εταιρική φιλοσοφία μας” Πελάτης στην καρδιά μας “, δήλωσε η Stefanie Berk, Διευθύνων Σύμβουλος Thomas Cook Central Europe & East.