Δυναμική επιστροφή καταγράφει η Τουρκία στα τουριστικά προγράμματα του Thomas Cook με τα νούμερα να προσεγγίζουν σχεδόν αυτά του 2015
Πιο αναλυτικά, η Katrina Latimer, διευθύντρια εμπορικής επικοινωνίας στον Cook, δήλωσε ότι το αυξανόμενο κόστος των ισπανικών διακοπών το 2017 οδήγησε εν μέρει σε μια «αναζωπύρωση» στη ζήτηση για την Τουρκία, η οποία ξεκίνησε στα μέσα του καλοκαιριού.
“Στην πραγματικότητα έγινε ο νούμερο ένα προορισμός πώλησης την τελευταία περίοδο, γεγονός το οποίο θα συνεχίσει όπως φαίνεται και το καλοκαίρι του 2018”.
Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι «σχεδόν κάθε αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου θα διαθέτει πτήσεις για την Τουρκία το 2018, ενώ παράλληλα το πρόγραμμα της Thomas για την Αττάλεια είναι αρκετά μεγάλο».