Έναν ανέξοδο τρόπο διαφήμισης των δύο καινούργιων ξενοδοχείων της – το ένα θα ανοίξει στην Χερσόνησο της Κρήτης τον Ιούνιο- βρήκε η Thomas Cook. Τα..ζωγράφισε πάνω σε δύο αεροσκάφη της.

Ένα A321 έχει ζωγραφιστεί με τα χρώματα του Club’s Cook που θα ανοίξει στην Χερσόνησο της Κρήτης και το δεύτερο αεροσκάφος φέρει μια έγχρωμη εικόνα του Sentido Hotels & Resorts.

“Η στρατηγική μας είναι να ενισχύσουμε την ποιότητα του χαρτοφυλακίου μας που αποτελείται από οκτώ μάρκες. τόνισε ο Ingo Burmester, επικεφαλής του Thomas Cook Hotels & Resorts.