Σύνταξη tourismtoday.gr

Οι Αμερικανοί αναζητούν ψηφιακές υπηρεσίες και selfservice εμπειρίες στα ξενοδοχεία για το 2024, σύμφωνα με έρευνα του OnePoll για την εταιρεία Mews.

  • Σχεδόν το 80% προτιμά ξενοδοχεία με πλήρως αυτοματοποιημένες ρεσεψιόν ή σημεία αυτοεξυπηρέτησης.
  • Πάνω από το 40% επιλέγει check in μέσω του ιστότοπου, της εφαρμογής ή του ψηφιακού περιπτέρου ενός ξενοδοχείου.

Τι πρέπει να διαθέτει το ιδανικό ξενοδοχείο για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες

  • Εξυπνες οικιακές συσκευές στο δωμάτιο (43%).
  • Είσοδος στο δωμάτιο χωρίς κλειδί (34%).
  • Είσοδος μέσω κινητής συσκευής (27%).
  • Ψηφιακή παραγγελία (24%).
  • Το 36% χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη.

Τα επαγγελματικά ταξίδια οδηγούν σε παρατεταμένη διαμονή

Τέσσερις στους πέντε εργαζόμενους Αμερικανούς είναι πρόθυμοι να εργαστούν εξ αποστάσεως από το ξενοδοχείο τους, με το 69% να προτιμά να το κάνει από το δωμάτιο του.
Το ένα τέταρτο επιλέγει την πισίνα ή το σπα και το 25% το μπαρ ή το εστιατόριο του ξενοδοχείου.

  • Σχεδόν οι μισοί (48%) έχουν μετατρέψει τα επαγγελματικά ταξίδια σε διακοπές.
  • Το 29%) εργάζεται εξ αποστάσεως ενώ είναι σε διακοπές χωρίς να ενημερώσουν τα αφεντικά τους.
  • Το 52% θα χρησιμοποιούσε τις διακοπές για να εργαστεί εξ αποστάσεως.
  • Το 39% το κάνει επειδή απολαμβάνει τη δουλειά του.
  • Σχεδόν οι μισοί (48%) έχουν μετατρέψει τα επαγγελματικά ταξίδια σε διακοπές.

«Οι τάσεις στη φιλοξενία αλλάζουν συνεχώς, αλλά βλέπουμε δείκτες ότι οι άνθρωποι δίνουν ξανά προτεραιότητα στα ταξίδια, δήλωσε ο Richard Valtr, ιδρυτής της Mews.

Ενώ βλέπουμε κάποια εξασθένηση στα ξενοδοχεία μεσαίας αγοράς και στα ξενοδοχεία επιλεγμένων υπηρεσιών, ο τομέας της πολυτέλειας φαίνεται ανθεκτικός.

Οι επισκέπτες σε luxury ιδιοκτησίες ξοδεύουν περισσότερα σε ταξίδια με bucket list και μένουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Βλέπουμε επίσης μια συνεχή αύξηση σε αποδράσεις bleisure. Ολο και περισσότεροι επεκτείνουν τα ταξίδια εργασίας και συνδυάζουν δουλειά με διακοπές.

Τα πιο προνοητικά ξενοδοχεία αξιοποιούν αυτήν την τάση, υιοθετώντας εξατομικευμένες εμπειρίες επισκεπτών και προσφέροντας μια ποικιλία ανέσεων που απευθύνονται σε διαφορετικές ανάγκες των επισκεπτών.

Όλο και περισσότερα υιοθετούν τεχνολογία που δημιουργεί απρόσκοπτες εμπειρίες για τους επισκέπτες τους, ανεξάρτητα από τον λόγο του ταξιδιού τους».