Contiki

Tα προνόμια που προσφέρει ένα νέο brand στον τομέα του ταξιδιού ή της φιλοξενίας αποτελούν τον σημαντικότερο παράγοντα για την επιλογή του. Αυτό ισχύει για τους Gen Z και Millennials ταξιδιώτες σύμφωνα με μελέτη της Yes Marketing.
Οι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (58%) ανέφεραν ότι η τιμή είναι ο σημαντικότερος παράγοντας στην επιλογή ενός νέου εμπορικού ταξιδιωτικού σήματος.
Ωστόσο σχεδόν ένας στους πέντε (19%) ανέφερε την ποιότητα και τα προνόμια (9%) των ταξιδιωτικών brands ως σημαντικότερο παράγοντα.

Marketing

Όσον αφορά στους παράγοντες μάρκετινγκ που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των ταξιδιωτών, το 40% των καταναλωτών χαρακτήρισε τα μηνύματα ως τα πιο σημαντικά.
Στη δεύτερη θέση (18%) έρχεται η φήμη μιας μάρκας σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της.

Τι χρειάζονται οι εταιρείες ταξιδίων

  • Ανταγωνιστική τιμολόγηση.
  • Ποιότητα.
  • Προσφερόμενα προνόμια.