Η business class, θα πρέπει να καταργηθεί στις κοντινές πτήσεις, για να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Αυτό υποστηρίζει ο Jozsef Varadi, διευθύνων σύμβουλος του αερομεταφορέα χαμηλού κόστους Wizz Air, τονίζοντας παράλληλα ότι η μεταφορά επιβατών σε καμπίνες υψηλής τεχνολογίας είναι ξεπερασμένη.

“Οι επιβάτες αυτοί αντιπροσωπεύουν το διπλάσιο του αποτυπώματος άνθρακα ενός οικονομικού επιβάτη. Και ο κλάδος είναι ένοχος για τη διατήρηση ενός αναποτελεσματικού και αρχαϊκού μοντέλου”, είπε χαρακτηριστικά ο κ.Varadi.
Και κάλεσε τους αερομεταφορείς να δεσμευτούν για πλήρη απαγόρευση της business class σε πτήση κάτω των πέντε ωρών.
Ο κ. Varadi προέτρεψε την αεροπορική βιομηχανία να επιδείξει μεγαλύτερη επιθετικότητα στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα “αν θέλουμε πραγματικά να κάνουμε τη διαφορά”.

Η Wizz Air όπως υπογράμμισε λειτουργεί στις χαμηλότερες εκπομπές CO2 ανά επιβάτη μεταξύ των ανταγωνιστών της. Και αναμένει μείωση του αριθμού της κατά 30% κατά την επόμενη δεκαετία.
Οι αεροπορικές εταιρείες βασίζονται στους ταξιδιώτες business class για ένα σημαντικό μέρος των κερδών τους. Καθώς τα εισιτήρια τους κοστίζουν αρκετές φορές περισσότερα από αυτά της οικονομίας.