Ο όρος αναζήτησης «Διακοπές στο Παρίσι» έχει εκτοξευθεί κατά 161% στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιανουάριο του 2023, λίγο μετά την προσθήκη της νέας σεζόν της δημοφιλούς σειράς Emily in Paris, στο Netflix στις 21 Δεκεμβρίου. Aυτό προέκυψε από την ανάλυση δεδομένων της Google από τη New Casinos.
Οι θεατές έχουν μια εικόνα για τη λαμπερή ζωή της Emily Cooper όπου εμφανίζεται σε εκπληκτικές τοποθεσίες του Παρισιού όπως η Place de Valois, το Palais Galliera και το Parcs des Buttes-Chaumont. Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Βρετανοί επιθυμούν ένα ταξίδι στη θεαματική πόλη για μια γεύση από τον τρόπο ζωής του στελέχους μάρκετινγκ.
Εκπρόσωπος από τη New Casinos σχολίασε τα ευρήματα: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Emily Cooper είναι ένα άτομο με επιρροή στην εκπομπή, δεδομένου του μεγάλου αριθμού οπαδών της που ενημερώνονται για τη ζωή της παρακολουθώντας τις ζωντανές ροές της, καθώς και την πειστικότητα της με τους πελάτες της στη δουλειά».
«Είναι συναρπαστικό να βλέπεις ότι η επιρροή του χαρακτήρα της μεταφέρεται στον πραγματικό κόσμο. Η επιτυχημένη σειρά παρουσιάζει τις πλευρές του Παρισιού, όπως τη νυχτερινή ζωή, τα υπέροχα εστιατόρια και τα διάσημα αξιοθέατα όπως ο Πύργος του Άιφελ και το Λούβρο, με αποτέλεσμα το κοινό να θέλει να το δει μόνο του.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο όρος αναζήτησης έχει αυξηθεί κατά 161% – είναι σίγουρα μια αντανάκλαση του πόσο μεγάλη επιρροή έχει η αγαπημένη τηλεοπτική σειρά.