O φιλοξενούμενος του ξενοδοχείου 2020 θέλει “άμεση βοήθεια” και “πανταχού παρούσες γραμμές υπηρεσιών μέσω κινητής συσκευής”, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Technology News.
Ο κλάδος της φιλοξενίας διέρχεται σήμερα μια περίοδο σημαντικών αλλαγών και θα εξελιχθεί πολύ διαφορετικά το 2020. Η τεχνολογία αλλάζει συνεχώς και οι προσδοκίες των επισκεπτών του ξενοδοχείου εξελίσσονται.
Ποια τεχνολογία θα χρειαστεί να υιοθετήσουν τα ξενοδοχεία για να προσφέρουν κορυφαία εμπειρία φιλοξενίας; Η απάντηση από την Hotel Technology News.

Βιομετρικά αναγνωριστικά δακτυλικών αποτυπωμάτων

Ορισμένα καινοτόμα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να ανταποκρίνονται στην εφαρμογή ενός βιομετρικού συστήματος αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων.

“Έξυπνα” δωμάτια

Οι επισκέπτες δεν θεωρούν πλέον τα δωμάτια του ξενοδοχείου ως απλά ένα μέρος για να βάλουν το κεφάλι τους τη νύχτα. Αντίθετα, προσδοκούν μια πιο ξεχωριστή εμπειρία πολυτέλειας.
Ήδη, τα ξενοδοχεία κοιτάζουν προς το διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) για τη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας “έξυπνου δωματίου”.
Φέτος, η χρήση αυτής της εντυπωσιακής τεχνολογίας θα είναι συνήθης πρακτική στην προσαρμογή δωματίου όσον αφορά στη θερμοκρασία ή στον φωτισμό.

Υπερπροσαρμογή

Φέτος ο κλάδος της φιλοξενίας θα δει μια νέα γενιά ψηφιακών επισκεπτών ξενοδοχείων που θα αναζητήσουν μοναδικές εμπειρίες εξατομικευμένες.
Οι ψηφιακοί επισκέπτες θα θέλουν τη δυνατότητα να προσαρμόζουν σχεδόν κάθε πτυχή της διαμονής τους.
Προκειμένου να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη δημοτικότητα της εξατομίκευσης, τα ξενοδοχεία θα χρειαστεί να εφαρμόσουν πιο προηγμένα συστήματα κρατήσεων που θα επιτρέπουν στους επισκέπτες να προσαρμόσουν τη διαμονή τους στο γούστο τους.