Σύνταξη: tourismtoday.gr

Tο στρατηγικό σχέδιο τουρισμού για την Μαδρίτη έως το 2023, στόχο έχει να τοποθετήσει την πρωτεύουσα ως ηγέτη στον αστικό τουρισμό στην Ισπανία.

Η στρατηγική προέκυψε από την οικονομική και κοινωνική κατάσταση που σημάδεψε η πανδημία, η οποία ανάγκασε τις αρχές να ξανασκεφτούν τον μελλοντικό τουρισμό για την πόλη και να επανατοποθετήσουν και να αποδείξουν την αντίληψη του κοινού.

Το σχέδιο που ανακοινώθηκε από το Τουριστικό Συμβούλιο της Μαδρίτης, περιλαμβάνει ουσιαστικές αλλαγές που πρέπει να αντιμετωπίσει ο προορισμός της ισπανικής πρωτεύουσας, όπως την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό και τον τουρισμό υψηλού αντίκτυπου, που ωφελεί ολόκληρη την αλυσίδα αξίας.

Ο οδικός χάρτης προτείνει επίσης έναν τρόπο ταξιδιού που θεωρεί πιο σημαντική την κοινωνικοοικονομική και περιβαλλοντική ευθύνη.

Για την επίτευξη των στόχων, είχε συνταχθεί μια ειδική συμφωνία -η πρώτη- μεταξύ της περιφερειακής διοίκησης της Μαδρίτης και του δημοτικού συμβουλίου.
Στον τουρισμό, υπάρχει στρατηγικό σχέδιο 36 εκατομμυρίων ευρώ για την προώθηση της Μαδρίτης ως προορισμού.

Όπως εξήγησε ο Hector Coronel, διευθυντής στο Τουριστικό Συμβούλιο της Μαδρίτης, είναι η πρώτη φορά που αυτές οι διοικήσεις συνεργάζονται με αυτόν τον τρόπο, ευθυγραμμισμένες με τον ιδιωτικό τομέα.
Σύμφωνα με τον Hector Coronel, 15 εκατομμύρια ευρώ θα δαπανηθούν για την προώθηση της πόλης τους επόμενους μήνες.

Ήδη, οι επαγγελματίες του τουρισμού συγκεντρώνονται σε ένα εργαστήριο στο Mandarin Oriental Ritz της Μαδρίτης για να δημιουργήσουν ένα σταθερό και αρμονικό πλαίσιο για τη στρατηγική του τουρισμού πολυτελείας της πόλης για τους επόμενους μήνες και χρόνια.