Τους τρόπους με τους οποίους οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να αυξήσουν τα οφέλη από τα social media, κατέδειξε η ALG Vacations συμβουλευόμενη τον Taryn Scher, επαγγελματία δημοσίων σχέσεων στο πρακτορείο ταξιδιωτικών μέσων TKPR.

Ειδικότερα, είναι σημαντικό να κατανοήσουν οι πράκτορες που βρίσκονται διαδικτυακά οι πιθανοί πελάτες τους. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Scher. «Δεν έχει νόημα να δημοσιεύετε βίντεο TikTok αν η πλειοψηφία των πελατών σας είναι συνταξιούχοι στα 60, 70 ή 80».

Παράλληλα, οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι θα μπορούσαν να συνδεθούν με τον τοπικό τους ειδησεογραφικό ή ραδιοφωνικό σταθμό και να προσφερθούν να κάνουν ένα αφιέρωμα με θέμα όπως οι τάσεις των χειμερινών ταξιδιών ή των ανοιξιάτικων διακοπών.

Η τρίτη συμβουλή είναι να έχουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία μια εξειδίκευση.

«Οι καλύτεροι ειδικοί με τους οποίους έχουμε συνεργαστεί μπορεί να ειδικεύονται σε έναν τομέα, αλλά είναι πρόθυμοι να σχολιάσουν σχεδόν οτιδήποτε στον τομέα τους, προκειμένου να είναι η καλύτερη δυνατή πηγή για τα μέσα ενημέρωσης», είπε ο Scher. «Γι’ αυτό τους καλούν συνέχεια με ευκαιρίες ξανά και ξανά.

Τέλος, οι ταξιδιώτες λατρεύουν να έχουν έναν έμπειρο σύμμαχο για να τους βοηθά να περιηγηθούν στον προγραμματισμό ταξιδίων και αυτό είναι που οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι πρέπει να επιδεικνύουν στον κόσμο.