Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σε τέσσερις βασικούς πυλώνες εστιάζει η νέα καμπάνια της Meliá Hotels International «Travel for Good». Η εκστρατεία επικεντρωμένη στην βιωσιμότητα ξαναγράφει το σενάριο για τον τουρισμό, πάνω στους τομείς:

  • Περιβάλλον (Good for the Planet).
  • Άνθρωποι (Good for our People).
  • Κοινότητα (Good for the Community).
  • Χρηστή διακυβέρνηση (Governance for Good).

«Το πάθος μας για τη φιλοξενία μας οδηγεί να ανταποκριθούμε στις παγκόσμιες προκλήσεις, θεωρώντας τη βιωσιμότητα ως θεμελιώδη κινητήρια δύναμη πίσω από τη μεταμόρφωση του ταξιδιωτικού μοντέλου για να διασφαλίσουμε μια θετική κληρονομιά για τον πλανήτη μας και την κοινωνία μας», δήλωσε ο Gabriel Escarrer, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Meliá Hotels. International κατά την παρουσίαση της καμπάνιας.

Good for the Planet

Αναφέρεται στην περιβαλλοντική στρατηγική και τα έργα της εταιρείας για να καταστήσει τη δραστηριότητά της ουδέτερη από άνθρακα, όπως βιώσιμες κατασκευές, αποτελεσματική και υπεύθυνη χρήση ενέργειας και νερού και πρόοδος στην εφαρμογή ενός κυκλικού μοντέλου ξενοδοχείου και στην προστασία της βιοποικιλότητας.

Good for our People

Αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Meliá να ενισχύσει το ταλέντο των υπαλλήλων της και να βελτιώσει την εργασιακή τους εμπειρία, προσφέροντας ένα εργασιακό περιβάλλον αφοσιωμένο στην ισότητα και τη διαφορετικότητα.

Good for the Community

Παρουσιάζει τη δέσμευση της εταιρείας προς τις τοπικές κοινωνίες να βοηθήσει στην κάλυψη των αναγκών τους, δημιουργώντας οικονομική και κοινωνική αξία που βοηθά στην εξάλειψη της ανισότητας και στην προώθηση της ειρήνης, της ευημερίας και της προόδου.

Governance for Good

Περιλαμβάνει την ηθική και υπεύθυνη δέσμευση της Meliá προς τα ενδιαφερόμενα μέρη σε ένα πλαίσιο στο οποίο η κοινωνία θέτει αυξανόμενες απαιτήσεις από τις εταιρείες και στο οποίο το ρυθμιστικό περιβάλλον είναι επίσης όλο και πιο αυστηρό.

Ήδη η Meliá εφαρμόζει ήδη μια σειρά από πρωτοβουλίες γύρω από αυτές τις αρχές σε ξενοδοχεία της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Το Meliá Chiang Mai, το οποίο γιόρτασε τα εγκαίνια νωρίτερα φέτος, ξεκίνησε την πρωτοβουλία «360° Cuisine» που δημιουργεί μια κυκλική ροή μεταξύ του ξενοδοχείου και της βιολογικής φάρμας δύο στρεμμάτων του ξενοδοχείου.

Η Meliá δεσμεύτηκε να παρέχει εκπαιδευτικές ευκαιρίες και κατάρτιση σε βιετναμέζους φοιτητές μέσω μιας συνεργασίας με το VinUniversity. Αυτή η συμφωνία περιλαμβάνει πρακτική άσκηση σε ξενοδοχεία, προγράμματα Future Leader Development, πρόγραμμα καθοδήγησης, διαλέξεις προσκεκλημένων από την ομάδα Meliá και κοινά ερευνητικά έργα, μεταξύ άλλων πρωτοβουλιών.

Το Meliá Bali, ήταν το πρώτο ξενοδοχείο για την ισπανική επωνυμία στην Ασία και τώρα είναι το πρώτο ξενοδοχείο στην Ασία που έλαβε την πιστοποίηση EarthCheck Master από τον διεθνή οργανισμό περιβαλλοντικής διαχείρισης και βιωσιμότητας.

Αυτά είναι μόνο μερικά από ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών δραστηριοτήτων και έργων που υποστηρίζουν τις δεσμεύσεις της εταιρείας στην Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών 2030.

Τους επόμενους μήνες, η Meliá θα παρουσιάσει κάθε μία από τις δράσεις με περισσότερες λεπτομέρειες μέσω μιας καμπάνιας στα προφίλ της στα social media.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας «Travel for Good»