Τις εξελισσόμενες ταξιδιωτικές συνήθειες και προτιμήσεις που διαμορφώνουν το τουριστικό τοπίο της Ασίας-Ειρηνικού (APAC), για το 2025 και μετά, αποκάλυψε στην τελευταία της έρευνα η Traveloka σε σχεδόν 12.000 ταξιδιώτες σε εννέα χώρες.

Η περιοχή APAC ξεχειλίζει από ευκαιρίες, αλλά η ποικιλομορφία των περιοχών απαιτεί δημιουργικότητα και αποχρώσεις.

Η κατανόηση των μοναδικών αναγκών αυτής της διαφορετικής αγοράς είναι κρίσιμης σημασίας για τους ταξιδιωτικούς παρόχους που επιδιώκουν να ευδοκιμήσουν σε αυτό το δυναμικό ταξιδιωτικό τοπίο.

Οι διαφορετικές προτιμήσεις των ταξιδιωτών APAC

Στη Σιγκαπούρη, το 38% των ταξιδιωτών δίνει προτεραιότητα στην ξεκούραση και την επαναφόρτιση, ευνοώντας τις αστικές αποδράσεις. Εν τω μεταξύ, το 47% των Ινδονήσιων έλκεται από την περιπέτεια, με προτίμηση στα φυσικά αξιοθέατα όπως τα βουνά και τα εθνικά πάρκα. Στην Ιαπωνία, η ευεξία και ο πολιτισμός έχουν προτεραιότητα, με το 40% των ταξιδιωτών να επιλέγουν καταφύγια σπα και ιστορικούς χώρους.

Τα ταξίδια εσωτερικού παίρνουν το προβάδισμα

Το 70% των ταξιδιωτών σε αγορές όπως η Ταϊλάνδη, η Ινδονησία και η Ιαπωνία επιλέγουν να εξερευνήσουν τις χώρες τους. Στην Ταϊλάνδη και την Ινδονησία, η προσιτή τιμή και η ευκολία είναι οι κύριοι παράγοντες, ενώ το 65% των Ιαπώνων ταξιδιωτών δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια ως βασικό παράγοντα στην απόφασή τους να παραμείνουν ντόπιοι.

Η τιμή οδηγεί στη λήψη αποφάσεων

Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες σε αγορέςκατ όπως η Σιγκαπούρη (45%), η Αυστραλία (48%), η Ιαπωνία (43%), η Μαλαισία (46%) και η Ινδονησία (46%) δίνουν προτεραιότητα στην οικονομική προσιτότητα όταν επιλέγουν καταλύματα. Με τα κατάλληλα κίνητρα, οι ταξιδιώτες της APAC είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν νέους προορισμούς που συνήθως δεν θα επέλεγαν.

Η άνοδος των ψηφιακών πλατφορμών ταξιδιού

Οι ψηφιακές πλατφόρμες παίζουν τον βασικό ρόλο στον προγραμματισμό ταξιδιών από τις χώρες APAC. Σε αγορές όπως η Ινδονησία και η Σιγκαπούρη, το 53% των ερωτηθέντων βασίζεται σε ψηφιακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες για ταξίδια αναψυχής. Επιπλέον, το 83% των χρηστών της ταξιδιωτικής πλατφόρμας εκφράζει μέτρια έως υψηλή εμπιστοσύνη στην ασφάλεια και την αξιοπιστία των ψηφιακών πλατφορμών, υπογραμμίζοντας τον κρίσιμο ρόλο που παίζει η εμπιστοσύνη στην προώθηση της ψηφιακής υιοθέτησης.

Τα αειφόρα ταξίδια κερδίζουν έδαφος

Η βιωσιμότητα επηρεάζει ολοένα και περισσότερο τις ταξιδιωτικές επιλογές από την περιοχή APAC. Το ενδιαφέρον είναι ιδιαίτερα έντονο στην Ινδία, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ και την Ινδονησία, όπου πάνω από το 80% των ερωτηθέντων εκφράζει την προτίμηση για βιώσιμα ταξίδια. Ωστόσο, τα εμπόδια παραμένουν: το 32% βρίσκει τις βιώσιμες επιλογές πολύ ακριβές, ενώ ένα άλλο 32% δεν είναι σίγουρο πού να τις αναζητήσει.