Σε μια μελέτη που ανατέθηκε από την Travelport και διεξήχθη από την Toluna Research, χιλιάδες ερωτηθέντες από επτά διαφορετικές χώρες είπαν ότι θα ήταν ακόμη πρόθυμοι να εγκαταλείψουν μερικά από τα αγαπημένα τους πράγματα για έξι μήνες ή περισσότερο για να ταξιδέψουν.

Το 71% των ερωτηθέντων θα εγκατέλειπε τις συναυλίες
Το 64% θα σταματούσε να αγοράζει νέα ρούχα
Το 63% θα εγκατέλειπε τις θεραπείες σπα
Το 60% θα άφηνε τον κινηματογράφο
Το 53% θα εγκατέλειπε τον αθλητισμό
Το 36% θα σταματούσε να δειπνεί σε εστιατόρια

«Ενώ τα τελευταία δύο+ χρόνια ήταν μια σημαντική πρόκληση, η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία ανέκαμψε περισσότερο από το 50% της ακαθάριστης δραστηριότητάς της μέχρι το τέλος του 2021», δήλωσε η Jen Catto, επικεφαλής μάρκετινγκ για την Travelport .

«Αν αυτή η τάση συνεχιστεί στην ίδια τροχιά, θα μπορούσε να φτάσει το 85% ανάκαμψη μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Η επιθυμία για ταξίδια είναι έντονη. Τα τελευταία ευρήματα της έρευνάς μας το αποδεικνύουν ξεκάθαρα, υπογραμμίζοντας πόσες απολαύσεις είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν οι άνθρωποι για να ταξιδέψουν ξανά».

Ωστόσο, δεν έλαβαν όλες οι πτυχές της ταξιδιωτικής εμπειρίας το ίδιο επίπεδο ενθουσιασμού. Προέκυψε ένα αξιοσημείωτο κενό εμπειρίας μεταξύ του υψηλού βαθμού απόλαυσης που αποκομίζουν οι ερωτηθέντες από τις διακοπές τους και της απογοήτευσης που βίωσαν όταν έκαναν κράτηση για το ίδιο ταξίδι.

Το 43% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική περιοχή, δεν βρίσκει ευχάριστη την κράτηση ταξιδιού
Το 95% της ίδιας ομάδας απολαμβάνει την εμπειρία των διακοπών

Παγκοσμίως, τα ταξίδια κατατάχθηκαν ως η νούμερο ένα πιο ευχάριστη δραστηριότητα, αλλά όταν επρόκειτο για αγορές για ταξίδια, η βιομηχανία έπεσε στην τέταρτη θέση, ακολουθώντας τον κόσμο των ρούχων, των εστιατορίων και των ηλεκτρονικών ειδών. Και αυτό δεν είναι μόνο ένα ζήτημα γενεών. Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων Gen Z συμφώνησε ότι η πολυπλοκότητα της αναζήτησης, σύγκρισης και κράτησης ταξιδιωτικών προσφορών απλώς δεν είναι διασκεδαστική.

Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες επισκέπτονται 38 διαφορετικούς ιστότοπους πριν κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους. Άλλες βιομηχανίες έχουν προχωρήσει ως προς την απλότητα και την καινοτομία, εξελίσσονται με τις προσδοκίες των καταναλωτών τους και αλλάζοντας τις αντιλήψεις με την πάροδο του χρόνου. Οι ερωτηθέντες στη μελέτη βρήκαν ότι ο κλάδος των ταξιδιών είναι ακραίος, θεωρώντας ότι είναι ακόμη λιγότερο καινοτόμος από τον χρηματοοικονομικό κλάδο .

«Οι αγορές για ταξίδια είναι περίπλοκες, γι’ αυτό και η Travelport έχει θέσει ως αποστολή της την απλοποίηση του περίπλοκου ταξιδιωτικού οικοσυστήματος», συνέχισε ο Catto. «Με τη ζήτηση για ταξίδια να ανακάμπτει με τους ισχυρότερους ρυθμούς της από την έναρξη της πανδημίας, είναι επιτακτική ανάγκη η βιομηχανία να ακούει τους πελάτες της. Τώρα είναι η ώρα να διορθώσουμε τα ταξίδια λιανικής, θέτοντας πάνω από όλα την ευκολία των καταναλωτών, την ψηφιακή εμπειρία και το εύρος των επιλογών. Αποκαθιστώντας τη σαφήνεια, την αυτοπεποίθηση και τη διασκέδαση στις ταξιδιωτικές αγορές, μπορούμε να αυξήσουμε την εμπιστοσύνη, να δημιουργήσουμε επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις και να εμπνεύσουμε αληθινή πίστη – το σημείο αναφοράς του επιτυχημένου σύγχρονου λιανικού εμπορίου».