Σύνταξη: tourismtoday.gr
Επιτυχημένη θα είναι η φετινή χρονιά όσον αφορά τις πωλήσεις από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, όπως προβλέπει η παγκόσμια έκθεση της Travelport.
Η έκθεση αποκαλύπτει και τις πέντε τάσεις που θα οδηγήσουν τις κρατήσεις, υπογραμμίζοντας πως η επιτυχία θα εξαρτηθεί από τις ταξιδιωτικές εταιρείες που θα επιδείξουν «ριζική διαφάνεια».
«Οι καταναλωτές είναι ξεκάθαροι για το τι θέλουν από την ταξιδιωτική βιομηχανία. Αναζητούν απλότητα, διαφάνεια και εμπιστοσύνη, δήλωσε η Jen Catto, επικεφαλής μάρκετινγκ της Travelport.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα ταξίδια έχουν φτάσει σε οριακό σημείο. Οι έμποροι λιανικής που ασπάζονται τη ριζική διαφάνεια, υιοθετούν υπεύθυνα την τεχνητή νοημοσύνη και προσφέρουν βελτιωμένες εμπειρίες θα είναι οι κερδισμένοι σε αυτό το εξελισσόμενο τοπίο.»
Τέλος το «πλύσιμο καταναλωτή» | Η ριζική διαφάνεια αρχίζει
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες αντιμετωπίζουν αυξανόμενη κριτική για το «πλύσιμο καταναλωτή», μια πρακτική όπου οι επιχειρήσεις διαφημίζουν παραπλανητικά χαμηλές τιμές, αποκρύπτοντας τις χρεώσεις ή τους όρους μέχρι την ολοκλήρωση της πληρωμής.
Σχεδόν οι μισοί (44%) κατέταξαν τις αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά πρακτορεία ως τους κύριους παραβάτες.
Όσοι απλοποιούν την εμπειρία αγορών θα ξεχωρίσουν
Οι Venmo, Monzo και Revolut έχουν αλλάξει τελείως τις τραπεζικές συναλλαγές, με το 47% να συμφωνεί ότι τους διευκολύνουν στη διαχείριση των προσωπικών οικονομικών τους.
Ωστόσο, η ταξιδιωτική βιομηχανία υστερεί. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) αναφέρουν ότι οι προσφορές αεροπορικών εταιρειών έχουν γίνει πιο συγκεχυμένες την τελευταία δεκαετία.
Για να ανταποκριθούν στην επιτυχία του fintech, οι ταξιδιωτικές επωνυμίες πρέπει να αγκαλιάσουν την ευέλικτη τεχνολογία που βασίζεται σε API που επιτρέπει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση νέου περιεχομένου, δεδομένων και λειτουργιών.
Οι συνεργασίες διανομής προωθούν την ανάπτυξη
Ο συντριπτικός αριθμός επιλογών περιεχομένου σε όλους τους κλάδους έχει οδηγήσει σε υπερφόρτωση.
Στις υπηρεσίες συνεχούς ροής, για παράδειγμα, το 56% αισθάνεται συγκλονισμένο από την ποσότητα περιεχομένου που είναι διαθέσιμο σε παραδοσιακά κανάλια και κανάλια ροής και το 75% θα προτιμούσε μια ομαδική συνδρομή.
Τα ταξίδια δεν διαφέρουν. Οι εταιρείες που στοχεύουν στο μέλλον συνάπτουν μη συμβατικές συνεργασίες για να συναντήσουν τους καταναλωτές όπου ψωνίζουν.
Για παράδειγμα, οι low cost αεροπορικές ανοίγουν το περιεχόμενο τους σε ταξιδιωτικούς λιανοπωλητές, αναγνωρίζοντας ότι μια προσέγγιση πολλαπλών καναλιών απλοποιεί την εμπειρία του καταναλωτή ενώ οδηγεί στην αφοσίωση.
Κερδίζουν έδαφος οι ταξιδιωτικές συνδρομές
Οι τουρίστες στρέφονται όλο και περισσότερο στις συνδρομές. Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) όπως το eDreams ODIGEO έχουν επιδείξει τις δυνατότητες αυτής της προσέγγισης, με περισσότερους από 6,5 εκατομμύρια συνδρομητές Prime. Οι συνδρομές συνεισφέρουν τα περισσότερα έσοδα στην εταιρεία.
Ενας στους 3 (35%) θα εξέταζε μια ταξιδιωτική συνδρομή το 2025, επιβεβαιώνοντας ότι αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο είναι έτοιμο για ανάπτυξη.
Οφέλη όπως η ευκολία, η εξοικονόμηση κόστους και τα αποκλειστικά προνόμια τις καθιστούν μια εναλλακτική στα παραδοσιακά προγράμματα επιβράβευσης.
Η AI ανεβάζει τον πήχη στο ταξιδιωτικό λιανεμπόριο
Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) επιταχύνεται, με το 58% να την χρησιμοποιεί στην προσωπική ή επαγγελματική τους ζωή.
- Τα ταξίδια κατατάσσονται στις τρεις κορυφαίες βιομηχανίες όσον αφορά την εμπιστοσύνη στην τεχνητή νοημοσύνη, με το 42% να επιλέγει τουριστικές επωνυμίες που την χρησιμοποιούν.
- Οι συχνοί ταξιδιώτες αισθάνονται άνετα χρησιμοποιώντας AI στον προγραμματισμό της απόδρασης τους (80%).
Τα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη θα φέρουν επανάσταση στο λιανικό εμπόριο ταξιδιών το 2025, από την πρόβλεψη της συμπεριφοράς των τουριστών έως την επιμέλεια εξατομικευμένων προσφορών.
Για τις εταιρείες, η AI θα απλοποιήσει τη διαχείριση περιεχομένου πολλαπλών πηγών και θα επιτρέψει την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.