Το Travelport αποτελεί μέρος μιας κοινοπραξίας που έχει επιλεγεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC) για την πραγματοποίηση μιας νέας μεγάλης εκστρατείας που θα προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες τουρίστες από την Κίνα στην Ευρώπη το 2018 και το 2019.

Εκτός από την Travelport, η κοινοπραξία περιλαμβάνει το Eurail Group και το National Geographic και θα συνεργαστεί στενά με τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση, Επιστήμη και Πολιτισμό (UNESCO).

Το έργο ξεκίνησε στο πλαίσιο του έτους 2018 Τουρισμού Ευρωπαϊκής Ενωσης-Κίνας, το οποίο διευθύνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC) και υποστηρίζεται από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Το αντικείμενο του έργου είναι να προωθήσει τα ταξίδια της παγκόσμιας κληρονομιάς της σιδηροδρομικής πλατφόρμας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο διαθέτει μοναδικά δρομολόγια και εμπειρίες που έχουν αναπτυχθεί από την UNESCO και την National Geographic.

Η πλατφόρμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και προωθεί βιώσιμα ταξίδια σε ορισμένες από τις πιο αξιόλογες περιοχές παγκόσμιας κληρονομιάς στην Ευρώπη.

Ο ρόλος του Travelport, είναι να προσφέρει μια προγραμματική λύση για τα μέσα ενημέρωσης, η οποία χρησιμοποιεί τις σχέσεις της εταιρείας στην ηπειρωτική Κίνα για να προωθήσει το περιεχόμενο καμπάνιας σε πάνω από 6 εκατομμύρια άτομα στη χώρα που ταιριάζουν στο επιθυμητό προφίλ κοινού.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η National Geographic θα δημιουργήσει ένα βίντεο καμπάνιας, το οποίο θα παρουσιάζει σιδηροδρομικούς προορισμούς και τα ταξίδια πολιτιστικής κληρονομιάς και θα μοιραστεί στις κοινωνικές πλατφόρμες της National Geographic στην Κίνα.