Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι καταναλωτές δεν προτιμούν να ψωνίζουν ταξίδια από τον τομέα λιανικής έναντι άλλων αγορών, σύμφωνα με νέα ανεξάρτητη έρευνα της Travelport.

Η παγκόσμια μελέτη κάνει λόγο για «πολλά κενά» που εξηγούν την έλλειψη εμπιστοσύνης που έχουν οι πελάτες στους λιανοπωλητές ταξιδιών, όπως την έλλειψη απλοποιημένων και έξυπνων εμπειριών, εύκολης υποστήριξης και διαφάνειας.

  • Το 93% πιστεύει ότι οι καλύτεροι έμποροι λιανικής διευκολύνουν την εύρεση των προϊόντων που θέλουν. Με διάφορες διαθέσιμες επιλογές για κάθε πτυχή ενός ταξιδιού, οι διαπιστώσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους λιανοπωλητές ταξιδιών.
  • Για το 59% είναι πιο σημαντικό να πάρει αυτό που θέλει σε σχέση με το πόσα θα πληρώσει.
  • Το 83% των νεότερων καταναλωτών ηλικίας 18-41 ετών θέλει περισσότερη υποστήριξη πελατών με ανθρωποκεντρικό τρόπο, σε σχέση με άτομα ηλικίας 42 και άνω.
  • Σχεδόν οι μισοί (49%) θα επέλεγαν να ξοδέψουν περισσότερα και το 60% θα χρειαζόταν μεγαλύτερες, έμμεσες διαδρομές μεταφοράς προς τον προορισμό τους για εξοικονόμηση εκπομπών άνθρακα όταν ταξιδεύουν.
    Αυτό ποικίλλει ανά ηλικιακή ομάδα, καθώς τα αποτελέσματα δείχνουν (33%) των καταναλωτών ηλικίας 18-41 ετών θα ταξίδευαν 2-3 ώρες περισσότερο για να εξοικονομήσουν εκπομπές CO2, σε σύγκριση με μόνο (19%) των καταναλωτών ηλικίας 42 ετών και άνω.

Η έρευνα επιβεβαίωσε ότι οι καταναλωτές αφιερώνουν περισσότερο χρόνο αναζητώντας στο Διαδίκτυο. Βλέπουν κριτικές, αναζητούν συστάσεις, εξετάζοντας και άλλους παράγοντες για το τι περιλαμβάνει μια προσφορά.

  • Η πλειονότητα (69%) ερευνά μια αγορά online καθημερινά ή εβδομαδιαία.
  • Ελάχιστοι (2%) δηλώνουν ότι δεν ερευνούν ποτέ μια αγορά μέσω Διαδικτύου.

«Η πλήρης διαφάνεια είναι αυτό που επιθυμούν περισσότερο οι περισσότεροι καταναλωτές (90%).
Αυτό σημαίνει ότι οι σύγχρονοι λιανοπωλητές πρέπει να μοιράζονται εκ των προτέρων πλήρεις πληροφορίες για τα προϊόντα, προκειμένου να βοηθήσουν τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρόνο και να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στις αγορές τους», αναφέρει η έρευνα.