Νέα στοιχεία από το TravelTech Show δείχνουν ότι το 97% των επαγγελματιών του κλάδου πιστεύει ότι η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τα ταξίδια να αναδυθούν ισχυρότερα από τον Covid.

Στην ερώτηση «ποια τεχνολογία συγκεκριμένα;», η δημοσκόπηση με περισσότερους από 100 αγοραστές και προμηθευτές απάντησε με την τεχνητή νοημοσύνη, τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες, τα ηλεκτρονικά εργαλεία κράτησης, τις πύλες αυτοεξυπηρέτησης και τις καινοτόμες μεθόδους πληρωμής ως τις κορυφαίες πέντε.

Ο Brian Sheerin , Διευθύνων Σύμβουλος του εκθέτη TravelTech Show SABS Travel Technologies , εξήγησε, «Με τα ταξίδια να αντιμετωπίζουν σημαντικά ζητήματα στη στρατολόγηση εκπαιδευμένων, υψηλής ποιότητας πόρων, ο ρόλος που μπορούν να παίξουν τα εργαλεία online κρατήσεων δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικός. Ενώ άλλοι κλάδοι θα ισχυριστούν ότι έχουν προβλήματα με τις προσλήψεις, τα ταξίδια ήταν τα πρώτα που επλήγησαν από την πανδημία και τα τελευταία που τους επετράπη να ανακάμψουν. Οι πελάτες μπορεί να είναι πρόθυμοι να ανεχθούν αντικείμενα που λείπουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ ή μεγαλύτερες ουρές στο μπαρ, αλλά δεν είναι πρόθυμοι να ανεχθούν μεγάλες “ουρές” για να κλείσουν τις ταξιδιωτικές τους ρυθμίσεις και αναμένουν το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης που απολάμβαναν πριν από την πανδημία.

Πρόσθεσε, «Το να επιτρέπεται στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση μόνοι τους μέσω ενός OBT, παρέχοντας παράλληλα απλές μεθόδους επικοινωνίας, όπως η διαδικτυακή συνομιλία, είναι το κλειδί για τη μείωση της απογοήτευσης των πελατών και δίνοντας στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις το χώρο να αναδιαρθρωθούν, να προμηθεύονται πόρους και να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών. Τα OBT έπαιζαν ήδη τεράστιο ρόλο στις κρατήσεις ταξιδιών πριν από την πανδημία και τώρα είναι ακόμη πιο σημαντικό στο ρόλο της ανοικοδόμησης του κλάδου και της εμπιστοσύνης των πελατών σε αυτόν».

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τις πέντε κορυφαίες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ταξιδιωτική τεχνολογία αυτή τη στιγμή με την οικονομική αβεβαιότητα να παραμένει στη θέση της δημοσκόπησης (52%την ψήφισαν στην κορυφή). Η πίεση να είμαστε πιο βιώσιμοι – που μπήκε στο διάγραμμα για πρώτη φορά το 2020 – έχει πέσει στην έβδομη θέση, ενώ οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί Covid-19 μπήκαν στη δεύτερη θέση.