H νέα καμπάνια, #ADayatTresorHotels, της πολύτιμης συλλογής Luxury Boutique ξενοδοχείων στην Ελλάδα, «διηγείται» στους χρήστες του Instagram τις καθημερινές «ιστορίες» των ξενοδοχείων, μέσα από τη ματιά των Hotel και Villa Managers.

Σύμφωνα με τη νέα προωθητική ενέργεια της Trésor Hotels & Resorts, οι Hotel Managers των ξενοδοχείων της συλλογής, αναλαμβάνουν για μια μέρα το Instagram account @tresorhotels, ανεβάζοντας live φωτογραφίες με στιγμές και εμπειρίες από τα ξενοδοχεία. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες του δημοφιλούς Instagram, μαθαίνουν όλα τα insider tips, τις κρυφές γωνιές, αλλά και τα «μυστικά» του εκάστοτε ξενοδοχείου.

Από το πρωινό ξύπνημα στο δωμάτιο, το πρωινό γεύμα, το δείπνο, μια στιγμή στο spa ή πλάι στην πισίνα, οι στιγμές και οι εμπειρίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία της Trésor είναι ανεκτίμητες. Πριν τις ζήσουν από κοντά, οι χρήστες του Instagram, τις βιώνουν ηλεκτρονικά, μέσα από τις φωτογραφίες που ανεβάζουν οι  Ηotel Managers.

Οι νέες Instagram Stories των ξενοδοχείων της Trésor ξεκίνησαν την Τετάρτη 29 Ιουλίου με το εμβληματικό Poseidonion Grand Hotel στις κοσμοπολίτικες Σπέτσες και τη Hotel Manager, κα Μαρία Στρατή, η οποία αποθανάτισε πολύτιμες στιγμές τόσο του ξενοδοχείου, όσο και του προορισμού.

Στη συνέχεια, ακολούθησε η κα Βάγια Γούλα, Villa Manager στις Melogranτο Villas στην Αστυπάλαια, όπου μέσα από υπέροχες φωτογραφίες, μας πλοήγησε στο θαυμαστό κόσμο των βιλών, αλλά και στην απαράμιλλη ομορφιά του νησιού.

Ακολούθησε η Hotel Manager του Aqua Blu Boutique Hotel + Spa στην Κω, Κική Πασσαρέα, η οποία «μύησε» τους χρήστες του Instagram στα μυστικά του boutique θησαυρού του κοσμοπολίτικου νησιού των Δωδεκανήσων, αναδεικνύοντας τις κορυφαίες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης στο Tamaris Spa & το Cuvee Restaurant του ξενοδοχείου.

Στη συνέχεια, ο General Manager του Astra Suites, του εκπληκτικού ξενοδοχείου της Σαντορίνης που έχει ψηφιστεί ως ένα από τα καλύτερα 25 ξενοδοχεία του κόσμου, κ. Γιώργος Καραγιάννης, «κατέκλυσε» το Instagram με φωτογραφίες που κόβουν την ανάσα.

Από το Ημεροβίγλι της Σαντορίνης, το Instagram account της @tresorhotels ταξίδεψε ως την πιο exclusive περιοχή της Αθήνας και συγκεκριμένα τη Βουλιαγμένη και το The Margi Hotel, το οποίο απολαύσαμε μέσα από τις μοναδικές φωτογραφίες του Managing Director του ξενοδοχείου, Θοδωρή Αγιοστρατίτη.

Στη συνέχεια, το Instagram της @tresorhotels ανέλαβε η Δήμητρα  Ανδρεαδάκη, PR Executive του Rimondi Boutique Hotels, του πανέμορφου boutique ξενοδοχείου που βρίσκεται στην καρδιά του Ρεθύμνου, η οποία μας ταξίδεψε στα μυστικά της πόλης του Ρεθύμνου, μεταφέροντάς μας παράλληλα την «αριστοκρατική αύρα» του Rimondi Boutique Hotels.

Τις Instagram Stories των ξενοδοχείων της Trésor έκλεισε η Νανά Μπούσια, Managing Director του Ananti City Resort, η οποία αφηγήθηκε στους χρήστες του Instagram πώς κυλά η μέρα στο πολυτελές καταφύγιο των Τρικάλων, μέσα από υπέροχες φωτογραφίες.

Η συγκεκριμένη καμπάνια στοχεύει στην ενίσχυση του branding της Trésor Hotels, στην απόκτηση νέων followers στο Instagram, τόσο για την εταιρία, όσο και για τα ξενοδοχεία, αφού μεγεθύνει το Reach και το Awareness, εμπλουτίζοντας το Content Generation, με παράλληλη ενδυνάμωση και των brands των ξενοδοχείων, αλλά και του personal branding των Hotel Managers.

Η ανάπτυξη και υλοποίηση της ιδέας, αλλά και η δημιουργία των γραφιστικών, έγιναν από το τμήμα Marketing της Trésor Hotels & Resorts.