Ο όμιλος Trip.com, κορυφαίος πάροχος ταξιδιωτικών υπηρεσιών, παρουσίασε μια σειρά βελτιωμένων υπηρεσιών που στοχεύουν στην ενδυνάμωση των ταξιδιωτών μέσω δυνατοτήτων και γνώσεων που καθοδηγούνται από την τεχνητή νοημοσύνη.

Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου για τη στρατηγική του Ομίλου Trip.com με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη, ο James Liang, Συνιδρυτής και Εκτελεστικός Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Trip.com, δήλωσε:

«Ο τουρισμός θα συνεχίσει να είναι ένας σημαντικός κλάδος σε μια έξυπνη κοινωνία, καθώς ικανοποιεί την έμφυτη επιθυμία των ανθρώπων για ταξίδια και εξερεύνηση. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να αντικαταστήσει αυτήν την εμπειρία, αλλά μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της. Ο Όμιλος Trip.com θα αγκαλιάσει ενεργά την τεχνολογική ανάπτυξη και θα χρησιμοποιήσει προηγμένες υπηρεσίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τη διαδικασία ταξιδιού και τη συνολική εμπειρία».

Για να εξασφαλίσει μια απρόσκοπτη και απροβλημάτιστη εμπειρία κράτησης για τους χρήστες του, ο Όμιλος Trip.com κυκλοφόρησε μια σειρά από επιμελημένες λίστες με βελτιωμένη τεχνητή νοημοσύνη. Αυτές οι λίστες, περιλαμβάνουν τα “Trip.Trends”, “Trip.Best” και “Trip.Deals”, καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των χρηστών, καταγράφοντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τις πιο πρόσφατες ταξιδιωτικές τάσεις, τιμές και ξενοδοχεία, πτήσεις και αξιοθέατα κορυφαίας κατάταξης.

Κάθε λίστα εστιάζει σε διαφορετική ομάδα καταναλωτών και θέση στην αγορά. Το “Trip.Best” δίνει τη δυνατότητα στους παγκόσμιους ταξιδιώτες να επιλέξουν τις καλύτερες εμπειρίες που έχει να προσφέρει ένας προορισμός, συμπεριλαμβανομένων πτήσεων, ξενοδοχείων και αξιοθέατων, καθώς και επιλογές τρόπου ζωής, όπως εστιατόρια, νυχτερινή ζωή, μπαρ και παραστάσεις. Η λίστα επιμελείται εξετάζοντας διάφορα ταξιδιωτικά προϊόντα στο Trip.com και βαθμολογώντας τα με βάση έναν αλγόριθμο, ενώ εμφανίζεται μόνο το κορυφαίο 1% των προϊόντων.

Το “Trip.Deals” έχει σχεδιαστεί για χρήστες που προσέχουν τον προϋπολογισμό και αναζητούν τις καλύτερες προσφορές για πτήσεις, καταλύματα και ταξιδιωτικούς προορισμούς. Η λίστα επιμελείται με βάση διάφορους παράγοντες, όπως ιστορικές και προβλεπόμενες αλλαγές τιμών, καθώς και τρέχοντα έξοδα ταξιδιού.

Το “Trip.Trends” παρακολουθεί τα πιο δημοφιλή ταξιδιωτικά θέματα και εκδηλώσεις σε διαφορετικές αγορές, με βάση τις αναζητήσεις των χρηστών σε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Trip.com, τις κύριες διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτή η δυνατότητα παρέχει στους χρήστες ενημερωμένες πληροφορίες για τις πιο συναρπαστικές και τρέχουσες δραστηριότητες και εκδηλώσεις παγκοσμίως και στις τοπικές τους περιοχές.

Ο CMO του Ομίλου Trip.com, Bo Sun δήλωσε:

«Έχουμε δει μια ισχυρή ανάκαμψη στα ταξίδια σε διάφορες αγορές – με πολλούς να έχουν αναφέρει αριθμούς που ξεπερνούν τα επίπεδα πριν από την πανδημία. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να λανσάρουμε αυτή τη σειρά που θα επιτρέψει στους πελάτες μας να προγραμματίσουν και να κλείσουν το επόμενο τέλειο ταξίδι τους, ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις τους.»

Η κυκλοφορία αυτών των επιμελημένων λιστών αποτελεί μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου του Ομίλου για την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών και την παροχή των σχετικών πληροφοριών για την εξασφάλιση των καλύτερων προσφορών.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο Όμιλος Trip.com επέκτεινε τη γκάμα προσφορών περιεχομένου του, όπως το Trip Moments στο Trip.com, τη ζωντανή ροή και το Star Hub – το βελτιωμένο εργαλείο μάρκετινγκ του Ομίλου για τους προμηθευτές για να ενισχύσουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ τους. Το 2022, ο αριθμός των επηρεαστών στις πλατφόρμες περιεχομένου του Ομίλου αυξήθηκε κατά 47% από έτος σε έτος, ενώ το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες αυξήθηκε επίσης κατά 33% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, ο μέσος αριθμός περιεχομένου που προβλήθηκε ανά χρήστη συνέχισε να αυξάνεται.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Trip.com, Jane Sun κατέληξε:

«Οι πελάτες βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε στον Όμιλο Trip.com και μία από τις προτεραιότητές μας είναι να τους δίνουμε τη δυνατότητα να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις. Στο μέλλον, θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε την τεχνολογία για να βελτιώσουμε τις εμπειρίες των χρηστών και να ξεκλειδώσουμε νέα αξία για τους πελάτες μας».