Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Trip.com Group κατέγραψε έσοδα σε όλη την επιχείρηση 912 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Ο αριθμός είναι υψηλότερος από τα 628 εκατ. δολάρια κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Αύξηση 86% σε σχέση με τα 448 εκατ. δολάρια την περίοδο Απριλίου έως Ιουνίου το 2020.

Η εταιρεία, χειριστής των εμπορικών σημάτων Ctrip, Skyscanner και Trip.com, λέει ότι τα εγχώρια έσοδα από κρατήσεις ξενοδοχείων και αεροπορικών εισιτηρίων είναι περίπου 150% υψηλότερα από το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

“Συνολικά, η κινεζική εγχώρια ταξιδιωτική αγορά ήταν ενθαρρυντική. Και βλέπουμε μεγάλες δυνατότητες στις διεθνείς αγορές”, τόνισε ο Τζέιμς Λιάνγκ εκτελεστικός πρόεδρος του Trip.com Group.

Σε μια πληθώρα τμημάτων προϊόντων, ο Όμιλος Trip.com γνώρισε μια έντονη διψήφια ανάπτυξη, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2020.

  • Τα έσοδα από καταλύματα αυξήθηκαν κατά 96% σε ετήσια βάση στα 380 εκατ. δολάρια.
  • Τα έσοδα από αεροπορικές και χερσαίες μεταφορές αυξήθηκαν κατά 80% στα 320 εκατ. δολάρια.

Τα έσοδα από εταιρικά ταξίδια αυξήθηκαν κατά 141% στα 60 εκατ. δολάρια σε ετήσια βάση.

Το προσαρμοσμένο EBITDA για την περίοδο αναφοράς Απριλίου έως Ιουνίου 2021 έφτασε τα 142 εκατομμύρια δολάρια.